نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. تير 1401 - 8:16   |   کد مطلب: 31166
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ملایر خبر داد
تامین جهیزیه ۱۳ نوعروس کمیته امداد ملایر در هفته ازدواج
علی خراسانی گفت: جهیزیه ۱۵ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد ملایر همزمان با سالروز ازدواج مولی متقیان علی(ع) و حضرت زهرا (ع)و هفته ازدواج تامین شد که به هر نوعروس مبلغ ۱۳ میلیون تومان جهیزیه و جمعا ۱۹۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ «علی خراسانی» در گفت‌گو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به اینکه بیش از 17 هزار نفر از خدمات  کمیتنه امداد ملایر بهره مند هستند گفت: این خدمات در قالب حوزههای مختلف به مددجویان  زیر پوشش این نهاد ارائه می‌شود.

 

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر یکی از خدمات این نهاد را تامین جهیزیه نوعروسان زیر پوشش دانست و تصریح کرد: در این زمینه جهیزیه نوعروسان از منابع داخلی امداد و کمک خیرین تامین می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد ملایر  با اشاره به اینکه این نهاد در سال  جاری 135 پرونده نوبت دریافت جهیزیه را داشته است گفت: در این زمینه 48 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش در دهه کرامت پرداخت شده است.

خراسانی افزود: این تعداد شامل یخچال،جاروبرقی،اجاق گاز،ماشین لباس شویی و تلویزیون جمعا به مبلغ۹۶۹میلیون و۱۰۶هزار تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر همچنین از تامین جهیزیه 15 نوعروس زیر پوشش این نهاد همزمان با سالروز ازدواج مولی متقیان علی(ع) و حضرت زهرا (ع)و هفته ازدواج خبر داد و تصریح کرد:  به هر نوعروس  مبلغ ۱۳ میلیون تومان جهیزیه و جمعا ۱۹۵ میلیون تومان پرداخت شده است..

 وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز تعداد ۷۲ مورد پرونده دریافت جهیزیه  نیز پشت نوبت هستند از خیران و نیکوکاران خواست دئر ایبن امر خیر و خداپسندانه کمیته امداد را یاری کنند.

پایان پیام/579

دیدگاه شما

آخرین اخبار