نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1401 - 11:43   |   کد مطلب: 31147
علی‌اصغر فارسی گفت: نمایشگاه اسوه در راستای ارائه خدمات و نمایش توانمندی‌های بسیج به جامعه در پارک چمران ملایر برگزار می‌شود.

علی‌اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در شهرستان ملایر با عنوان "اسوه" اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای ارائه خدمات و نمایش توانمندی‌های بسیج به جامعه برگزار می‌شود.

 وی افزود: در این نمایشگاه عملکرد و توانمندی‌های بسیج در قالب تصاویر، میز خدمت، اردوهای جهادی و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر ارائه خدمات آموزشی را ازجمله برنامه‌های نمایشگاه اسوه عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه آموزش‌های هنری ازجمله خطاطی و نقاشی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

 

وی  بابیان اینکه خدمات اشتغال‌زایی و حمایت از راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی  یکی از اقدامات مؤثر بسیج در بحث رفع بیکاری است، تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی به نمایش درآمده می‌شود.

فارسی گفت:  توانمندی‌های علمی از دیگر بخش‌های فعالیت بسیج بوده که  نمایش اختراعات و اکتشافات بسیجیان نخبه از دیگر بخش‌های نمایشگاه اسوه است.

وی با اشاره به حضور ۱۸ حوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر در این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه اسوه به مدت دو روز در محل پارک چمران ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر الگوبرداری پایدارها از یکدیگر و شناسایی پایگاه‌های برتر را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود:  برگزاری میز خدمت از بخش‌های دیگر این نمایشگاه است.

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های کشاورزی،  اشتغال‌زایی، روانشناسی، مذهبی و حقوقی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه اسوه است.

فارسی بیان کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه اسوه خدمات ویزیت رایگان توسط پزشکان ملایر به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار