پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

19. خرداد 1401 - 8:51   |   کد مطلب: 31129
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر خبر داد؛
اجرای مانور جهادی رفع خرابی شبکه انتقال برق 30 روستا ملایر
رضا شیردره گفت: در راستای ارتقای رضایتمندی مشترکان و اصلاح شبکه برق رسانی مانور جهادی رفع خرابی شبکه انتقال برق 30 روستا ملایر با حضور 19 اکیپ اجرایی برگزار شد.

رضا شیردره مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر  در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی  و جهادی تعمیرات و  رفع خرابی شبکه توزیع برق ملایر اظهار کرد: در راستای ارتقای رضایتمندی مشترکان و همچنین رسیدگی به درخواست های مردمی جهت رفع خاموشی ها و اصلاح شبکه برق رسانی این مانور برگزار شد.

وی افزود: در این مانور عیوب شناسایی شده در شبکه فشار متوسط فیدر مرویل در حوزه جاده سد کلان شناسایی شده با یک مانور جهادی عیوب برطرف شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر  با اشاره به  بکارگیری 19 اکیپ عملیاتی  در این مانور جهادی تصریح کرد: بیش از 100 نفر از کارکنان اداره برق ملایر و شرکت توزیع نیروی برق استان در این مانور حضور داشتند.

وی به همکاری 5 شهرستان معین شهرستان ملایر در مانور جهادی اصلاح و تعمیرات اشاره و  بیان کرد: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شهرستان های  بهار، نهاوند، همدان، تویسرکان و اسدآباد در این عملیات ملایر را همراهی کردند.

شیردره با بیان اینکه برای این عملیات 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد:  برای رفع مشکلات انجام شده  در حالت عادی چندین روز و هفته  باید برق مردم قطع می شد.

وی بیان کرد: با به کارگیری اکیپ عملیاتی مدت زمان خاموشی در این عملیات به مدت 3 ساعت کاهش یافت.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر  گفت: به واسطه این عملیات برق رسانی به روستاهای مرویل، مصلحان، علمدار سفلی و علیا، پیهان، ملیان، دره چنار، آشمیزان، طائمه، کیکله، مهدویه، ارگس سفلی و علیا، دره میانه سفلی و علیا، علی آباد، قشلاق محمدی، طله جرد علیا و سفلی، امامزاده خاتون، پائیه، قلعه نوگونسپان، بیدکورپه علیا و سفلی وسطی، بیاتان سفلی و علیا، دره راست، درودگران، سنگ سفید و تصفیه خانه سدکلان با با اطمینان بیشتر خاموشی کمتری انجام می شود.

 انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار