نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. خرداد 1401 - 13:27   |   کد مطلب: 31114
حسین فارسی گفت: ۱۳ برنامه ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

حسین فارسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین برنامه های ایام رحلت امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد در ملایر اظهار کرد: امام خمینی(ره) دارای جایگاه رفیعی در کشور است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده نیست.

وی افزود: به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و ۱۵ خرداد برنامه های مختلفی در سطح شهر و روستاهای شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

معاون فرماندار ملایر به برگزاری ۱۳ برنامه ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: مراسم ویژه رحلت امام در روز ۱۴ خرداد در مسجد چهارده معصوم و با سخنرانی امام جمعه ملایر برگزار می‌شود.

وی دعوت از مردم شهرستان ملایر برای حضور در مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب تصریح کرد: ویژه برنامه های رحلت اما از روز ۱۲ تا ۱۵ خرداد در مساجد مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

فارسی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته مراسم رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار نمی‌شد و امسال با توجه به فروکش کردن این بیماری این مراسم با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

وی به اعزام ۲۰۰ ملایری به مرقد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای حضور در این مراسم انجام شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار