نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. خرداد 1401 - 12:48   |   کد مطلب: 31085
یوسف شعبانی گفت: به دنبال ایجاد یک تعاونی تامین نیاز در این شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر با حمایت های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستیم و از محاسن اصلی ایجاد این تعاونی تامین نیازهای اولیه فعالان صنعت مبل و منبت ملایر از طریق بازار های داخلی و خارجی است.

 

یوسف شعبانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان  در حاشیه برگزاری میز خدمت  بازدید از شهرک مبل و منبت ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از تشکیل از میز خدمت در شهرک های صنعتی از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان کاهش تردد های جامعه کارگری و کارفرمایی به اداره کل است.

وی افزود: مجموعه کارگری و کارفرمایان استان برای پیگیری مسائل مختلف نیاز به حضور در اداره  های شهرستان ها  و مرکز استان داشته و  میزهای خدمت برای ارتباط بی واسطه با این دو مجموعه برگزار می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان  بیان کرد:  بررسی مشکلات  و دیدار  که از نزدیک و پیگیری مطالبات کارفرمایان و کارگران و تصمیم گیری  در رابطه با آنها از دیگر اهداف برگزاری میز خدمت است.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت در شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر و مهمترین درخواست ها بیان کرد: نبود یک تشکل منسجم از مهمترین مشکلات این مجموعه در ملایر است.

شعبانی افزود: به دنبال ایجاد یک تعاونی تامین نیاز در این شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر با حمایت های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستیم .

وی افزود: یکی از محاسن اصلی ایجاد این تعاونی تامین  نیازهای اولیه فعالان صنعت مبل و منبت ملایر از طریق بازار های داخلی و خارجی است.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان  تاکید کرد: حمایت های لازم برای تشکیل و دریافت این تعاونی از طرف اداره کل انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر نیاز به یک انسجام دارد، تصریح کرد:  ایجاد یک انسجام و رفع مشکلات این شهرک می تواند در حوزه  تولید بسیار اثر گذار باشد.

وی افزود: رونق تولید در شهرک مبل و منبت ملایر علاوه بر توسعه این منطقه باعث اشتغالزایی و افزایش نیروی کار و رفع دغدغه بیکاری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار