نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. ارديبهشت 1401 - 9:53   |   کد مطلب: 31047
حمیدرضا آقابیگی گفت: ۱۸۰ گروه جهادی در شهرستان ملایر در ۵۰ عرصه مختلف و با هدف محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

حمیدرضا آقابیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در ایام هفته بسیج سازندگی در ملایر اظهار کرد: بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی در عرصه های مختف در حال فعالیت است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۸۰ گروه جهادی در شهرستان ملایر بیان کرد: این گروه های با هدف از بین بردن محرومیت در نقاط مختلف شهرستان و در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، کشاورزی، اشتغالزایی، علمی، مهندسی، صنعت، اصناف، پزشکی و… با حضور جوانان فعالیت دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: گروه های جهادی برای امیدآفرینی و ارائه خدمات مطلوب به مردم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده تا ثمرات خوبی برای مردم نمایان شود.

وی به برگزاری برنامه های هفته بسیج سازندگی از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: برنامه های این هفته همزمان با برگزاری صبحگاه و رزمایش گروه های جهادی آغاز شد.

آقابیگی بیان کرد: در طی مدت این هفته تمامی حوزه های شهرستان ر روز برنامه های شاخصی را برگزار کرده و دو برنامه نیز به صورت ویژه در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: اعزام گروه های جهادی جهت تکمیل پروژه های محرومیت زدایی، تقدیر از صندوق های قرض الحسنه برتر مردمی بسیج، افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی، تجلیل از خانواده شهدای جهادگر، برگزاری میز خدمت در نقاط محروم و سرکشی از کارگاه های اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های اجرایی در این هفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: برگزاری اردوی جهادی ویزیت رایگان در نقاط مختلف شهرستان، افتتاح صندوق های قرض الحسنه مردمی، مشاوره حقوقی و مشاوره کشاورزی و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج سازندگی در ملایر است.

وی اردوهای جهادی عمرانی و ساخت مساکن محرومین را یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: به همت گروه های جهادی در این هفته ۴ منزل محرومین که تحت پوشش هیچ نهادی قرار نداشته مورد بهره برداری قرار می گیرد.

آقابیگی افزود: مرمت و بازسازی منزل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یکی دیگر از اقدامات گروه های جهادی است که در این هفته ۲۰ واحد مسکونی مرمت و بازسازی می شود.

وی بیان کرد: در همین راستا و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان در شهرستان کلنگ زنی شده است که به همت گروه های جهادی احداث می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر آبرسانی به روستاها را یکی دیگر از برنامه های شاخص گروه های جهادی عنوان کرد و گفت: با همکاری دفاتر نمایندگان و گروه های جهادی و آبفا شهرستان طرح آبرسانی به ۲۵ روستا با مشکل حاد آب آغاز می شود.

وی گفت: افتتاح مجموعه اشتغالزایی بسیج در حسین آباد ناظم، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه های شهرداری و سرکشی و افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین و حضور گروه های جهادی در نمازجمعه و برگزاری اردوی جهادی از دیگر برنامه های این هفته در ملایر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار