نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1401 - 8:55   |   کد مطلب: 31043
فرمانده انتظامی ملایر گفت: با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان، یک‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در یک انبار کالا کشف و ضبط شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  «احمد ساکی»  فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به کشف انبار احتکار شکر اظهار کرد:   ماموران این یگان پس از اطلاع از احتکار شکر در یک انبار، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی و بازرسی مکان، مقدار ۳۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: با تشکیل پرونده یک متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد، از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف ۴۵۰ گرم مواد مخدر هروئین فشرده و دستگیری سوداگر مرگ در ملایر با هوشمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران پس از اطلاع از توزیع مواد مخدر هروئین توسط یک سوداگر مرگ، با تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه این توزیع کننده مواد مخدر صنعتی شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در این مکان دستگیر کردند.

وی یکی از ماموریت‌های مهم پلیس ملایر را مبارزه همه‌جانبه با هرگونه حمل و نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر دانست و افزود: این سوداگر مرگ بلافاصله به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان، اظهار داشت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهدا ملایر، سارقان حرفه‌ای از اماکن خصوصی و معابر دستگیر و در این ارتباط ۱۱ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ ساکی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران این کلانتری، مخفیگاه سارقان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، طی سه مرحله عملیات ضربتی هر سه متهم تحت تعقیب دستگیر شدند. 

وی گفت: با تحقیقات پلیس، متهمان به تعداد ۱۱ فقره انواع سرقت شامل ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت از معابر و اماکن، یک فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت دوچرخه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار