نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1401 - 9:09   |   کد مطلب: 31037
فرمانده انتظامی ملایر گفت: عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی توسط مامورین پلیس اطلاعات شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد: با دریافت دستور قضائی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در شبکه‌های اجتماعی، موضوع بلافاصله در دستور کار تیمی از این یگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مامورین این پلیس در یک اقدام ضربتی، متهم تحت تعقیب را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند، اظهارکرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در  بازرسی از محل دستگیری متهم تعداد ۹ عدد پایپ استعمال مواد مخدر و مقدار ۲۰ سانت ماده مخدر صنعتی کشف و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر هشدار داد: طبق ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه‌ای هرکسی که به وسیله سیستم ‌های رایانه ‌ای یا مخابراتی، صوت، تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایتش منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا هتک حیثیت شود به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار