نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1401 - 8:22   |   کد مطلب: 30970
حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی گفت: ۷۰ محفل جزء خوانی و ترتیل خوانی در ایام ماه رمضان امسال در کل شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به مهمترین برنام های ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پس از دو سال و با توجه به واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن کرونا حضور مردم در مسجد پر رنگ شده است.

وی با بیان اینکه در ایام ماه رمضان امسال استقبال مردم از مساجد ۶۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: یکی از برنامه های شاخص در ایام ماه مبارک جز خوانی قرآن است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: ۷۰ محفل جزء خوانی و ترتیل خوانی در ایام ماه رمضان امسال در کل شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل جزءخوانی قرآن در مساجد، مراکز مذهبی و مجلس خانگی بیان کرد: برگزاری ۱۵ کرسی تلاوت قرآن کریم به صورت ویژه در مساجد و روستاها از دیگر برنامه های این ماه است.

حجت الاسلام نجفی به برگزاری ۳ محفل انس با قرآن دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ۶۰ مربی قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به آموزش روخوانی، تجوید و ترتیل قرآن فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ روحانی در ایام ماه رمان در مساجد مختلف حضور دارند تصریح کرد: برگزاری مراسم مناجات خوانی با حضور مداحان برجسته شهرستان از دیگر برنامه های ما مبارک رمضان در ملایر است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: رمضان امسال دومین مرحله از مسابقه بزرگ فصل بندگی با محوریت تفسیر قرآن توسط استاد ابوالقاسمی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: نخستین مرحله از مسابقه فصل بندگی رمضان سال گذشته با استقبال بیش از ۲۲ هزار نفر از سراسر کشور به عنوان یکی از برنامه های شاخص استان برگزار شد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شد برای شب های قدر تصریح کرد: برگزاری مراسم پر فیض احیا شب های قدر در اماکن مذهبی و فضای باز پارک ها و اماکن تفریحی برنامه ریزی شده است.

وی برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت امام علی(ع) را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این مراسم با ره اندازی هیئت و دسته جات عزاداری در خیابان های شهر برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری ۵ میز خدمت در مساجد و نماز جمعه ملایر با حضور مسئولی اشاره کرد و گفت: با دستور فرماندار ملایر ۴ میز خدمت در مساجد شهرستان و یک میز خدمت در نماز جمعه برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه در راستای شعار مسجد جبهه جهاد تبیین با حضور مسئولین مختلف شهرستان برای شنیدن مستقیم مشکلات مردم برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار