فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

8. دى 1400 - 10:13   |   کد مطلب: 30654
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه بیان اینکه تقویت مکتب حاج قاسم مهم‌ترین وظیفه امروز در جامعه است بیان کرد: باید در این راستا به‌گونه‌ای عمل کرد که مکتب حاج قاسم به‌عنوان یک ایدئولوژی بزرگ در بین جوانان مطرح شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین دلایل محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم اظهار کرد: مردمی بودن بزرگ‌ترین خصلت حاج قاسم بود.
وی افزود: این سردار رشید و شهید والامقام مردم را به معنای واقعی دوست داشت و از هیچ تلاش و کوششی برای امنیت مردم دریغ نمی‌کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حس مسئولیت بالا از دیگر خصلت‌های برجسته سردار سلیمانی است، تصریح کرد: حاج قاسم در انجام مسئولیت هیچ کوتاهی نکرده و برای عمل به وظایف خود شب و روز تلاش می‌کرد.
وی ولایت‌پذیری را ویژگی برجسته سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: جامع‌نگری از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم بود و به همه جریان‌های سیاسی، بلاد اسلامی و افراد توجه داشت و خود را در یک حزب خلاصه نکرده بود.
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بابیان اینکه تقویت مکتب حاج قاسم مهم‌ترین وظیفه امروز در جامعه است بیان کرد: باید در این راستا به‌گونه‌ای عمل کرد که مکتب حاج قاسم به‌عنوان یک ایدئولوژی در بین جوانان مطرح شود.
وی ترویج مکتب حاج قاسم را راه نجات کشور دانست و تأکید کرد: با ترویج مکتب حاج قاسم می‌توانیم هزاران سردار سلیمانی دیگر در کشور تربیت کنیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی توجه به مکتب حاج قاسم در گفتار و عمل را وظیفه همه مسئولین دانست و گفت: هر مسئولی که مکتب حاج قاسم را در پیش گیرند در بین مردم محبوب می‌شود.
وی افزود: از مسئولین عالی‌رتبه نظام گرفته تا مسئولین در شهرهای کوچک بدانند که اگر حس مسئولیت نسبت به مردم را تقویت کنند و آن را عملی سازند عملاً مکتب حاج قاسم را احیا کرده‌اند.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار