نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آذر 1400 - 9:25   |   کد مطلب: 30623
امیر مهدوی گفت: مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه ملایر برگزار می‌شود.

امیر مهدوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در ملایر اظهار کرد: مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه ملایر برگزار می‌شود.

امیر مهدوی افزود: بیان رشادت‌های شهدای مقاومت و تکریم خانواده‌های شهدای مدافع حرم و برپایی عزاداری با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ازجمله برنامه‌های این مراسم است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای ایام نهم دی، روز بصیرت بیان کرد: برپایی نمایشگاه جامع مقاومت و بصیرت ازجمله برنامه‌های این ایام است.

مهدوی افزود: روایت‌گری، پاسخگویی به شبهات دینی و سیاسی، بصیرت‌افزایی، مشاوره خانواده و شناخت فتنه ازجمله غرفه‌های پیش‌بینی‌شده برای این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف ملایر به برگزاری مراسم بزرگداشت نهم دی اشاره و تصریح کرد: این مراسم در بقاع متبرکه شهرستان و با حضور سخنرانان مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: راه‌اندازی کاروان عزاداری، برگزاری مراسم شهادت در بقاع متبرکه، اطعام نیازمندان، اعزام مبلغین به بقاع متبرکه و ترویج سیره ائمه و بخصوص حضرت زهرا(س) ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این ایام در ملایر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار