نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آذر 1400 - 23:15   |   کد مطلب: 30530
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۲۴ نفر رسیده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۹۶۰ نفر و بیماران سرپایی مثبت نیز به ۹۹ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۷ نفر بود که ۵۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در اسدآباد یک هزار و ۶۴۱، بهار یک هزار و ۵۶۵، تویسرکان یک هزار و ۵۷۹، رزن یک هزار و ۲۳۴، درگزین ۴۱۵، فامنین ۴۱۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۷۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۳۸ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۸۸ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار