نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آذر 1400 - 23:53   |   کد مطلب: 30519
عملیات اجرایی خانه موزه شهید محسن فخری زاده امشب همزمان با سالروز شهادت این دانشمند هسته ای در خانه پدری ایشان در شهر قم آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عملیات اجرایی خانه موزه شهید محسن فخری زاده  امشب(سه شنبه نهم آذر) همزمان با سالروز شهادت این دانشمند هسته ای در خانه پدری ایشان در شهر قم آغاز شد.

شهردار قم در این مراسم گفت: منزل پدری شهید فخری زاده در 3 طبقه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به خانه موزه تبدیل می‌شود.

 

سقاییان نژاد با بیان اینکه خانه موزه شهید فخری زاده، سومین خانه موزه استان قم است خاطر نشان کرد: این خانه موزه، پس از خانه موزه حضرت امام خمینی و خانه موزه شهیدان زین الدین ظرف مدت یک سال در قم ایجاد می‌شود.

 

وی همچنین به درنظر گرفتن ابعاد مختلف شخصیتی شهید فخری زاده در این خانه موزه اشاره کرد و گفت: ابعاد مختلف زندگی شهید اعم از بعد علمی، فلسفی عرفانی و... شهید فخری زاده با ایجاد کارگروه هایی محتوایی به بازدید کنندگان معرفی و شناسانده خواهد شد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز در این مراسم، شهید محسن فخری زاده را دانشمندی برجسته و ممتاز و همچنین عنصر کم نظیر علمی معرفی کرد و افزود: با ترور این دانشمند برجسته نظام سلطه به روشنی چهره جنایتکار خود را به جهانیان و خصوصا مردم ایران اسلامی نشان داد.

 

حجت الاسلام  آقاجان پور گفت: شهید فخری زاده یک نمونه و الگوی برجسته از انسان مؤمن و متدین، متعهد، استاد و دانشمند، مدیر و مدبر و با روحیه و تفکر بسیجی و مدیریت جهادی و انقلابی بود.

 

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور متولد ۱۳۴۰ در شهر مقدس قم است که هفتم آذرماه ۱۳۹۹ توسط تروریست‌های مسلح وابسته به موساد به شهادت رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار