نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آذر 1400 - 8:08   |   کد مطلب: 30515
سرپرست انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری عوامل منجر به قتل در یکی از بوستان‌های این شهر خبر داد و گفت: عوامل منجر به این نزاع و درگیری خونین پس از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین نوروزی" در تشریح این درگیری اظهار داشت: این درگیری با سلاح سرد منجر به قتل یکی از نزاع‌کنندگان شد.  وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از بوستان‌های  ملایر، ماموران کلانتری ۱۳ در محل وقوع درگیری حاضر شدند.

  جانشین انتظامی ملایر ادامه داد: پس از بررسی ماموران مشخص شد درگیری بین سه جوان ۱۹ ساله بوده که در این درگیری یکی از نزاع‌کنندگان مجروح و با وجود انتقال به بیمارستان و تلاش کادر درمانی فوت کرده است. 

سرهنگ نوروزی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و ضربتی کمتر از یک ساعت فرد قاتل به همراه همدستش شناسایی و دستگیر شدند. 

وی یادآور شد: ارتکاب جرم با سلاح سرد از مواردی است که پلیس با صلابت و شدت با آن برخورد می‌کند.  جانشین انتظامی ملایر به دارندگان سلاح سرد هشدار داد: استفاده از سلاح سد از خطوط قرمز پلیس محسوب می‌شود و برخورد نیروی انتظامی با این طیف از افراد بدون اغماض خواهد بود. 

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه برای پلیس اولین مظنون در حوادث، حمل کننده سلاح سرد است، اظهار داشت: از نظر پلیس و مردم هیچ توجیهی برای حمل سلاح سرد وجود ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار