نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1400 - 17:41   |   کد مطلب: 30482
گروه فرهنگی رسانه‌ای غدیر ملایر در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج و در بخش آیتم تصویری موفق به کسب جایگاه نخست شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان با حضور ۱۳۰ فعال عرصه تولید محتوای فضای مجازی استان در پنج حوزه اپلیکیشن اندروید، بازی‌های اندرویدی، پویانمایی، آیتم تصویری و پوستر مفهومی باهم به رقابت پرداختند.

گروه فرهنگی رسانه‌ای غدیر ملایر در این رقابت در بخش آیتم تصویری به‌عنوان نماینده ملایر حضور یافتند و در پایان با معرفی آثار برگزیده موفق به کسب جایگاه نخست شدند.

محمد معصومی سرپرست گروه رسانه‌ای غدیر در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان اظهار کرد: یک گروه پنج نفره از گروه رسانه‌ای غدیر به‌عنوان نماینده ملایر در این رقابت حضور یافت.

وی افزود: با برگزاری آیین اختتامیه این رقابت محتوایی گروه رسانه‌ای غدیر ملایر موفق به کسب جایگاه نخست بخش آیتم تصویری شد.

معصومی با اشاره به نفرات حاضر در گروه رسانه‌ای غدیر در این رقابت بیان کرد: همکاران گروه در این رقابت علیرضا اسفندیاری، افشین حیدری، علی یزدانجو، محمد معصومی و مهدی امیدی نژاد بودند.

وی بابیان اینکه  این گروه ابتدای آذرماه در مسابقه صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی حاضر می‌شود تأکید کرد: امید است در این رقابت نیز گروه رسانه‌ای غدیر موفق به کسب یکی از جایگاه‌های برتر شود.

معصومی با اشاره به ظرفیت‌های بالا جوانان ملایری در بخش‌های مختلف بیان کرد: امید است با حمایت مسئولین از بچه‌های جوان و نخبه ملایر  که در سطح شهر کم نیستند آثاری فاخر در ملایر تولید شود.

وی افزود: حمایت از نخبه‌های ملایر باعث جلوگیری از مهاجرت می‌شود شود و تا بتوانند در شهر  خودشان مثمر ثمر باشند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار