نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1400 - 7:22   |   کد مطلب: 30480
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
انهدام چندین باند سرقت در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری باند سه نفره سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۵ ‌فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد. ‌

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران  کلانتری ۱۳ قرار گرفت و با انجام چند روز کار اطلاعاتی سه سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

 وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، در مجموع به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال به همراه ۲۰ سانت هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و خریدار اموال مسروقه و کشف پنج فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از خانه باغی‌ها و اماکن خصوصی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه جوزان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی مکان دقیق نفرات تحت تعقیب شناسایی و در دو عملیات ضربتی، دو سارق دستگیر و در بازجویی فنی و تخصصی، به چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سلگی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری اموال مسروقه به ارزش ۲۰ میلیون ریال کشف شد و با دستگیری خریدار اموال مسروقه، تحویل این اموال ربوده شده به مالباختگان در دستور کار ماموران این پاسگاه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین با هوشیاری و دقت نظر ماموران این پاسگاه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که در بیشه‌های این منطقه مخفی شده بود، کشف و در  بررسی‌ها مشخص شد این خودرو در اواخر مهر ماه سال جاری در شهرستان ملارد کرج به سرقت رفته است.

سلگی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده این سارقان به مرجع قضائی و خودروی مسروقه نیز به مالباخته تحویل شد، اظهارکرد: به دنبال وقوع سرقت داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت و در نهایت سارق حرفه‌ای داخل خودرو که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بود، دستگیر و پنج فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات تخصصی و فنی، به پنج فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر نوع رفتار و حرکات مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار