نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آبان 1400 - 8:21   |   کد مطلب: 30469
سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیین اختتامیه سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان جمعه ۲۸ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی‌، سینمایی شهید آوینی همدان برگزار شد.

بر اساس آراء هیئت داوران دوره سی‌وسوم جشنواره متشکل از محمود فرهنگ، احمد بیگلریان و سهراب نیک‌فرجاد، برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

"بساوایی" نماینده تئاتر ملایر در این جشنواره بود که توانست مقام های مختلف انفرادی در بخش بهترین بازیگری زن، بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی را به دست آورد.

در بخش بهترین بازیگری زن، محیا جباری بازیگر نمایش "بساوایی"  به عنوان نفر نخست تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی را دریافت کرد.

در بخش نمایش‌نامه‌نویسی سعید حسین‌پور نویسنده نمایش "بساوایی" از ملایر به صورت مشترک موفق به کسب جایگاه دوم شد و در بخش کارگردانی نیز   بهرام حاج‌علی اکبری و سعید حسین‌پور از کارگردانان نمایش "بساوایی" جایگاه دوم این جشنواره را به دست آوردند.

چند تن از هنرمندان ملایری نیز در گروه هنری تویسرکان و نمایش "بی‌وقفه‌ یاغی"  حضور داشتند و مهدی حبیبی هنرمند نام آشنای ملایر در بخش طراحی صحنه، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مهدی حبیبی را دریافت کرد.

نرگس خاک کار دیگر هنرمند ملایر که سابقه دریافت بهترین بازیگری جشنواره های مختلف را دارید نیز به همراه گروه تویسرکان موفق به کسب نفر دوم بهترین بازیگری زن شد.

هیئت داوران سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان دو نمایش "بی‌وقفه یاغی" از شهرستان تویسرکان و "بساوایی" از شهرستان ملایر برای راهیابی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، معرفی کردند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار