نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1400 - 8:00   |   کد مطلب: 30467
قدرت الله ولدی گفت: ۲۴۰ واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهر شامل کوی نفت سیاه، امامزاده عبدالله(ع)، سر جوی، جعفرآباد، ۳۰ متری شهید تاجوک و پشت ناسیونال قدیم احداث می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در جلسه هماهنگی تأمین و ساخت مسکن در نقاط بازآفرینی شهری با اشاره به پیشتازی ملایر در ساخت مسکن روستایی در استان اظهار کرد: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم ساخت سالیانه یک‌میلیون مسکن در کشور است.

وی افزود: در همین راستا و در فاز نخست این وعده دولت با همکاری مشترک فرمانداری ویژه ملایر، بنیاد مسکن، شهرداری، شورای اسلامی شهر، بانک‌های عامل و راه و شهرسازی شهرستان، ۲۴۰ واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهری با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی احداث شود.

فرماندار ملایر بابیان اینکه برای احداث این واحدهای مسکونی تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: این تسهیلات  به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی تخفیف در صدور پروانه ساختمانی و نظارت‌های نظام‌مهندسی را از ویژگی‌های مهم دیگر این طرح برشمرد و گفت: در راستای تسهیل در ساخت این واحدهای مسکونی شرایط اخذ ضمانت در تمامی بانک‌ها یکسان است.

ولدی بیان کرد:  متقاضیانی که مالک زمین باشند، سند ملکی آن‌ها به‌عنوان ضمانت در رهن بانک می‌رود و افرادی که دارای سند عادی هستند، تسهیلات آن‌ها با سه ضامن معتبر مورد تائید بانک قابل پرداخت است.

وی بابیان اینکه مهلت استفاده از این تسهیلات حداکثر تا پایان سال 1400 است تأکید کرد: : متقاضیان برای دریافت پروانه، تکمیل پرونده و استفاده از تسهیلات ساخت مسکن باید ابتدا به شهرداری و سپس به بنیاد مسکن مراجعه کنند و از طریق بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

فرماندار ملایر تصریح کرد:  اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای ساخت مسکن را فرصتی مغتنم و طلایی برای شهروندان ملایری ساکن در نقاط حاشیه شهر دانست که می‌توانند از فرصتی که دولت محترم در اختیار آن‌ها قرار داده، بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار