نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مهر 1400 - 21:34   |   کد مطلب: 30219
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای ۱۶ مانور عملیاتی برق برای مدیریت بحران ها و رفع مشلات شبکه طی سال جاری در استان، گفت: در همین راستا مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی شبکه برق نیز با حضور ۱۵ گروه عملیاتی از شرکت توزیع برق استان در شهرستان رزن برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «شیرزاد جمشیدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مانورهای عملیاتی شرکت برق استان همدان در طول سال، اظهار داشت: از مجموع مانورهای انجام شده ۶ مانور در راستای تعدیل روشنایی معابر، چهار مانور برای جمع‌آوری ماینرها و برق‌های غیرمجاز و ۲ مانور در راستای تعمیرات فیدرهای ۲۰ کیلوولت در سطح استان انجام شده است. 

وی افزود: در راستای اصلاح ولتاژ، اصلاح مهاری پایه‌های خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف، رفع کجی پایه‌های معابری و تنظیم ساعت فرمان نیز هر کدام یک مانور عملیاتی با حضور نیروهای متخصص شرکت برق استان همدان اجرا شده است.

جمشیدی گفت: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر نیز امروز و در راستای آمادگی برای رفع عیوب شبکه در اثر بحران‌های به وجود آمده و همچنین کاهش خاموشی‌های با برنامه و بی برنامه در حداقل زمان ممکن در شهرستان رزن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان و کاهش انرژی توزیع نشده نیز از دیگر اهداف اجرای این مانور است که با بررسی‌های انجام شده و با برگزاری تعمیرات شبکه فشار متوسط انتظار می‌رود در حداقل زمان اجرا شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به حضور ۱۴ اکیپ خط سرد و یک اکیپ خط گرم همراه با ۶۶ نفر نیرو در این مانور، خاطرنشان کرد: نیروهای متخصص و کارشناس شرکت نیروی برق پنج شهرستان استان همدان در اجرای این مانور مشارکت دارند.

وی افزود: فیدر بابانظر از پست ۲۰/۶۳ کیلوولت دمق تغذیه شده که به طول ۱۰۵ کیلومتر است و با پیک بار ۹۵ آمپر تعدادی از روستاهای بخش سردرود و مشترکین دیماندی مسیر قینرجه و روستای حسین آباد و باباخنجر کبودراهنگ را پوشش می‌دهد.

جمشیدی گفت: در این مانور تعویض مقره، تعویض جمپر، ریگلاژ شبکه فشار متوسط، اصلاح کات اوت فیوز و شاخه‌زنی، نصب تیر و تغییر آرایش شبکه انجام می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار