نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مهر 1400 - 23:30   |   کد مطلب: 30207
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: برخی از نیروهای انسانی در شهرداری همدان هستند که هیچگونه مسئولیتی ندارند و گاهی حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان می‌گیرند و این یک معضل در شهرداری است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمید بادامی‌نجات در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فیش‌های۲۰ میلیونی در شهرداری و شورای شهر وجود دارد، مطرح کرد: افرادی در بدنه شهرداری هستند که در حال حاضر نه تنها هیچ کاری انجام نمی‌دهند بلکه در کارهای جاری و امور شهرداری اخلال ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد گاهی حقوق‌های ۲۰ میلیونی و بالاتر می‌گیرند و نه تنها موعد بازنشستگی آنها فرا رسیده بلکه از آن عبور کرده است، تصریح کرد: این موضوع یک دغدغه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

بادامی‌نجات اضافه کرد: شهرداری همدان باید با این افراد تسویه حساب کند تا فضا برای جوان‌ترها باز شود و افرادی که انگیزه و انرژی بیشتری دارند به بدنه مدیریت شهری تزریق شوند و این به عنوان یک نقد مطرح است.

عضو شورای شهر همدان بیان کرد: افرادی که حقوق‌های۲۰ یا بالای۲۰ میلیون تومان از شهرداری دریافت می‌کنند و هیچ کاری نمی‌کنند به عنوان یک معضل هستند بنابراین اگر این افراد از شهرداری بروند فضا باز می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد از شهرداری خواهند رفت و اجازه فعالیت به آنها نخواهیم داد، اظهار کرد: با یک حقوق ۲۰ میلیون تومانی یکی از این افراد می‌توان حقوق ۵ نفر نیروی کاری را داد و چند جوان نیز مشغول کار می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار