نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مهر 1400 - 8:37   |   کد مطلب: 30201
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایرخبر داد
آغازچهلمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا" دانش آموزان در ملایر
محمدرضا بشری گفت: چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری با حضور دانش‌آموزان هنرمند و مقام‌آوران کشوری به میزبانی دبیرستان عشقی فرد شهرستان ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «محمدرضا بشری»،  در آئین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا که با حضور و دانش‌آموزان هنرمند و مقام‌آوران کشوری به میزبانی دبیرستان عشقی فرد شهرستان برگزار شدضمن تقدیر از افتخار‌آفرینی دانش‌آموزان شهرستان در مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری جشنواره را فرصت بسیار مغتنمی برای دانش‌آموزان دانست.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر  افزود: با وجود شرایط حاد سال گذشته در پی شیوع گسترده بیماری کرونا باز هم دانش آموزان از خلق و آفرینش آثار هنری  کناره نگرفته و با شور و نشاط در عرصه های هنری حاضر شدند که امیدواریم امسال شاهد اوج گیری حضور دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات مختلف فرهنگی هنری و قرآنی باشیم.

 وی افزود: این جشنواره طبق روال سال های گذشته در چهار مرحله، مدرسه ، منطقه ، استانی و کشوری به صورت فرآیند محور برگزار می‌شود.

بشری تصریح کرد:  پس از دریافت آثار مرحله داوری غیر حضوری آثار برگزار خواهد شد و از بین آثار ارسالی به دبیرخانه در 6 بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع نزدیک به 80 رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود که  آثار برگزیده برای رقابت در بخش آنلاین جشنواره انتخاب خواهند شد.

 اجرای حافظ خوانی، دلنوشته و مقاله توسط دانش آموزان و تقدیر از دانش‌آموزان حائز رتبه کشوری از دیگر برنامه ‌های این مراسم بود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار