نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1400 - 23:37   |   کد مطلب: 30168
رییس هیات کشتی استان همدان با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی استان‌های غرب کشور، نخستین دوره این رقابت ها در رده سنی نوجوانان از فردا(۲۲ مهر) در همدان آغاز می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «حمیدرضا یاری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها به پیشنهاد هیات کشتی استان همدان و با استقبال استان‌های لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه به تصویب رسید و قرار است این لیگ در رده سنی نوجوانان برگزار شود.

وی افزود: برهمین اساس و با تصویب هیات‌های کشتی استان‌های غربی شرکت کننده، نخستین دوره این مسابقات فردا پنجشنبه ۲۲ مهرماه امسال در همدان آغاز می‌شود.

یاری گفت: همچنین ادامه این مسابقات ششم آبان ماه در لرستان، چهارم آذرماه در کرمانشاه و هجدهم آذرماه در سنندج برگزار خواهد شد.

رییس هیات کشتی استان همدان افزود: وزن‌کشی مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق در روز مسابقه انجام و رقابت‌ها به ‌صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت یک‌ هفته در میان برگزار می‌شود، گفت: نفرات اول تا سوم هر وزن، جایزه، حکم و مدال قهرمانی دریافت خواهند کرد.

یاری افزود: آخرین دور از مسابقات به میزبانی کردستان و به ‌صورت چند جانبه برگزار خواهد شد. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار