نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1400 - 23:26   |   کد مطلب: 30165
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته به یک درجه سانتی گراد بالای صفر رسید تا به سردترین مرکز استان کشور دراین مدت تبدیل شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «محمد حسن باقری شکیب» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در چند روز آینده صاف پیش بینی می شود و به تدریج از شدت و سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان کاسته خواهد شد.

وی اظهار داشت: توده هوای نسبتا گرمی از فردا(پنجشنبه) وارد استان می شود و به دنبال آن دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان به شکل محسوسی افزایش می یابد.

باقری شکیب گفت: بعد از ظهر امروز نیز میزان حجم ابرهای پراکنده در نقاط مختلف استان همدان افزایش می یابد به نحوی که در مناطق کوهستانی موجب بارش قطره ای باران می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و بهار با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان بودند.

وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای همدان در این مدت نیز ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار