نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1400 - 9:26   |   کد مطلب: 30164
فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا ملایر:
پنجمین یادواره شهدای بانوی ملایر برگزار می‌شود
سمیه بروجردی گفت: پنجمین یادواره بانوان شهیده ملایر همراه با تجلیل از خدامه الحسین(ع) برگزار می‌شود.

سمیه بروجردی فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری پنجمین یادواره بانوان شهیده اظهار کرد: در راستای تقدیر از جایگاه و خدمات بانوان در دوران دفاع مقدس یادواره شهدای زن در ملایر برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه ملایر دارای 43 بانوی شهیده است اظهار کرد: ادارات و ارگان‌های مختلف برای برگزاری این یادواره در روز پنج‌شنبه 22 مهر همکاری می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا ملایر افزود: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم پنجمین یادواره بانوان شهیده ملایر در فضای باز پارک سیفیه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مراسم هم‌زمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری برگزارشده و سرکار خانم سارا فلاحی نماینده مردم ایلام و ایوان و سیروان و چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه این مراسم است.

 

بروجردی گفت: در این محفل نورانی از 30 تن از خدامه الحسین(ع) که سال‌های سال است در برپایی هیئات مذهبی نقش داشته تجلیل می‌شود.

 

وی گفت: چندین تن از بانوانی که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها و یا در بیمارستان‌ها فعالیت داشته‌اند نیز شناسایی و در این محفل از آنان تقدیر می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا ملایر گفت: توزیع پک‌های فرهنگی با مضمون ظهور و خانواده از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی است.

 

انتها پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار