نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مهر 1400 - 9:13   |   کد مطلب: 30148
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به مناسبت هفته ناجا خدمات مختلف و مضاعف پلیس در ملایر ارائه می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد : در روز چهارشنبه 21 مهر ماه مصادف با پنجمین روز از برنامه های هفته ناجا ، کلیه خدمات ويزيت ، مشاوره پزشکي و دندانپزشکي درکلينک امام حسن مجتبي (ع) نیروی انتظامی شهرستان ملایر به صورت رايگان به شهروندان ارائه مي شود.

وی افزود با هدف تکريم مراجعين و تسريع در پاسخگوئي به درخواست ها و ارائه خدمات در حوزه مشمولان وظیفه برگزاری يک جلسه شوراي پزشکي فوق برنامه  از طریق معاونت وظیفه عمومی با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي و در فضاي باز انجام و به 9 فقره پرونده نیز رسيدگي و  راي صادر شده است .

فرمانده نیروی انتظامی ملایر بیان کرد: همچنین برابراعلام مديريت خدمات ومنابع استان به مناسبت فرا رسيدن هفته ناجا سال1400مقرر گرديده ترخيص خودروها و موتورسيکلتهاي توقيفي تا ساعت 18 در طول ايام هفته ناجا انجام گرفته و فعال باشد .

وی گفت : سه مرحله نشست چهره به چهره در دفتر نظارت همگانی 197 و  رسیدگی به انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير شهروندان پيرامون عملكرد كاركنان و ماموريت هاي نيروي انتظامي به صورت حضوري و تلفني از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در ملایر است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار