نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مهر 1400 - 13:12   |   کد مطلب: 30116
محمدباقر سلگی گفت: مشارکت اجتماعی از ارکان امنیت اجتماعی است و ثمره و خروجی عملکرد هر مسئول در کوچه و خیابان‌های شهر و روستا نمود پیدا می‌کند و فرزندان ما در همین کوچه و خیابان‌ها زندگی می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدباقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر پیش از ظهر امروز در مراسم هماهنگی هفته نیروی انتظامی در فرمانداری ملایر با اشاره اقدامات پلیس در شهرستان اظهار کرد: با تلاش علی نیروی پرتلاش پلیس شهرستان، ملایر در سال‌های اخیر توانسته رتبه اول به خدمت به مردم را در استان کسب کند.
وی گفت: پلیس به‌عنوان خاک‌ریز آخر در دستگیری و مبارزه به مجرمین عمل می‌کند اما با تلاش‌های انجام‌شده امروز به خاک‌ریز اول آمده و تدابیر انجام‌شده در راستای عدم وقوع اتفاقات است.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به نقش ادارات و ارگان‌های مختلف در تأمین امنیت بیان کرد: همه باید در ر حوزه پیشگیری اجتماعی تلاش کنند و هر دستگاه در برقراری امنیت نقش دارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در سطح شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: تابلوهای روان ادارات، بردها و نامه‌های آنان می‌تواند به کمک نیروی انتظامی در بحث پیشگیری بیاید.
سلگی مشارکت اجتماعی را از ارکان امنیت اجتماعی دانست و گفت: ثمره و خروجی عملکرد هر مسئول در کوچه و خیابان‌های شهر و روستا نمود پیدا می‌کند و فرزندان ما در همین کوچه و خیابان‌ها زندگی می‌کنند.
وی با اشاره به قتل خانوادگی اخیر در شهرستان ملایر بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد قتل‌های شهرستان خانوادگی و اخیراً نیز پسری دو برادر و مادر خود را به قتل رساند.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به افزایش سرقت‌های خرد در شهرستان تأکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را در راستای کاهش ای امر انجام می‌دهد و اهالی محترم شهرستان به اقدامات پیشگیرانه سرقت نظیر نصب دوربین توجه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته به شهدا و نمایشگاه دفاع مقدس ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در ملایر است.
سلگی با اشاره به وظیفه همگانی در پاسداشت مقام شهدا بیان کرد: امروز ملایر به نا دو برند انگور و مبل و منبت شناخته می‌شود اما ما باید رشادت‌های رزمندگان را برای همه بخصوص نسل جوان بیشتر تبیین کنیم.
ی افزود: نخستین کسی که در روز ابتدایی دفاع مقدس در پدافند هوایی اولین هواپیمای عراقی را سرنگون کرد یک رزمنده ملایری بود اما کمتر کسی از این مسئله خبر دارد.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر بابیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی " پلیس هوشمند امنیت پایدار" مشخص‌شده است، افزود: هفته نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است انتظار این است همه دوشادوش هم امنیتی پایدار برقرار کنیم.
وی برگزاری اقدامات مؤمنانه نظیر کمک‌های معیشتی و خدمت درمانی از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: هنرمندان ملایر دارای ظرفیت‌های بالایی هستند که می‌توانند به پلیس کمک کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار