نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مهر 1400 - 23:04   |   کد مطلب: 30110
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تکذیب دخالت مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار همدان، گفت: وزیر کشور از ما در مورد انتخاب استاندار، نظر مشورتی خواست که اگر در این رابطه افرادی مد نظر مجمع است گزینه‌های مربوطه پیشنهاد داده شوند تا وزارت کشور بررسی کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر هادی بیگی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ما نیز افرادی را در حد نظر مشورتی، پیشنهاد دادیم که هیچکدام از گزینه‌ها تأیید نشدند، در ادامه مجمع نمایندگان استان همدان بیان کردند از آنجا که انتخاب و انتصاب استاندار در حیطه وظایف وزارت کشور است، بنابراین خودِ وزارت کشور هر طور صلاح می‌داند مستقیماً در این زمینه تصمیم گیری کند.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقاً استان همدان جزو استان‌هایی است که نمایندگان آن دخالتی در انتخاب استاندار نداشته‌اند، اظهارکرد: دخالت مجمع نمایندگان استان همدان در انتخاب استاندار را رد می‌کنم و همگی ما منتظر تصمیم گیری وزارت کشور در این رابطه هستیم.

نماینده مردم ملایر در بخش دیگری در رابطه با وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام حوزه ورزش در سطح شهرستان، اظهارکرد: به تازگی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان روند پیشرفت پروژه‌های ورزشی بررسی شد و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی ملایر را خواستار شدیم.

بیگی نژاد افزود: با توجه به استقرار دولت جدید، پیگیری جذب اعتبارات به منظور تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی موجود و جذب اعتبار به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام در دستور کار ما قرار دارد و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه به دعوت انجام شده از مدیرکل جهاد کشاورزی استان و مدیران زیرمجموعه آن برای حضور در ملایر به منظور رفع مشکلات کشاورزان و دامداران ملایری اشاره و خاطرنشان کرد: ساماندهی هرچه سریعتر بازار نهاده‌های دامی، تغییر نگاه استانی به احیا، بازسازی و مدیریت قنوات جزو درخواست ما از مدیر کل جهاد کشاورزی بود.

نماینده مردم ملایر افزود: ضرورت حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، حل مشکل ترخیص نهاده‌های دپو شده در گمرک و رفع مشکلات سامانه بازارگاه از جمله موارد مطروحه در نشست با مدیرکل جهاد کشاورزی استان همدان و هیأت مدیره تعاونی دامداران بود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار