نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مهر 1400 - 22:21   |   کد مطلب: 30097
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر از پذیرش هزار و ۲۵۵ دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه ملایر خبر داد و گفت: این دانشجویان در ۳۱ رشته مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هدایت الله اعتمادی زاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: معرفی دانشگاه ملایر بعنوان دانشگاه جامع در سطح استان همدان، افتخار بزرگی برای استان همدان، شهرستان و دانشگاه ملایر است.

اعتمادی زاده به پنج هزار و ۵۰۰ دانشجوی فعال و ۱۷۵ عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر اشاره و تصریح کرد: از این تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه که بیشتر آنها دارای مدرک تحصیلی دکتری هستند، بیش از ۳۵ نفر مرتبه علمی دانشیاری و استاد تمامی دارند و مابقی دارای مرتبه استادیاری هستند.

وی از پذیرش هزار و ۲۵۵ دانشجو در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی خبر داد و افزود: این دانشجویان در ۳۱ رشته مشغول به تحصیل خواهند شد.

اعتمادی زاده ادامه داد: ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ملایر نیز ۴۷۲ نفر در ۳۸ گرایش است که اسامی پذیرفته شدگان نهایی تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد.

وی به پذیرش ۲۱ نفر در مقطع دکتری تخصصی در رشته های عمران، فیزیک، ریاضی کاربردی، ریاضی محض و محیط زیست اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه ملایر بصورت مجازی طی سه ترم گذشته، سبب توسعه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری دانشگاه شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر تدریس دروس به دو صورت آنلاین و آفلاین، برگزاری آزمون های میان ترم و پایان ترم از طریق سامانه آموزش مجازی به دو صورت تستی و تشریحی و فراهم سازی بسترهای مجازی دیگر برای برگزاری امتحانات با توجه به نیاز اساتید را از جمله زیر ساخت های آموزش مجازی دانشگاه ملایر برشمرد.

اعتمادی زاده در بخش دیگری مطرح کرد: امسال نیز مانند سال گذشته، ثبت نام دانشجویان جدید الورود بصورت غیر حضوری است یعنی نیازی به حضور دانشجویان حتی دانشجویان بومی و ساکن شهرستان، برای ثبت نام در دانشگاه نیست.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمهیداتی برای ثبت نام مجازی دانشجویان جدیدالورود فراهم شده است که شامل دو مرحله ثبت نام اینترنتی و پست مدارک تحصیلی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر به اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی اشاره و بیان کرد: دانشجویان نو ورود این اطلاعیه را که روی سایت دانشگاه بارگذاری شده است، مطالعه کنند و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کرده و پس از آن طبق زمان بندی اعلام شده، مدارک مورد نیاز خود را به آدرس دانشگاه پست کنند.

اعتمادی زاده اظهار داشت: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که برای انجام کارهای پژوهشی و تکمیل پایان نامه خود باید در دانشگاه حضور پیدا کنند، با تایید اساتید راهنما و نظر دانشکده مربوطه، می‌توانند از امکانات رفاهی دانشگاهی از جمله خوابگاه و سرویس ایاب و ذهاب استفاده کنند.

وی آموزش حضوری را آموزشی اثربخش، پویا و زنده دانست و یادآور شد: امیدواریم ترم آینده شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه و برگزاری تمامی کلاس ها بصورت حضوری باشیم.

اتنهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار