نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مهر 1400 - 7:43   |   کد مطلب: 30073
مظاهر روزبهانی گفت: کمیسیون عمران شورای شهر پس از چهار سال و با حضور نخبه‌های عمران و معماری دارای توانایی و صلاحیت تشکیل می‌شود.

مظاهر روزبهانی نائب رئیس شورای شهر ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری اظهار کرد: با اتمام روند انتخاب شهردار گام دوم شورای شهر آغاز شد.

وی افزود: در طول مدت انتخاب شهردار و در نشست با کاندیداهای شهرداری نخستین اولویت خواسته‌شده از آن‌ها اقدامات عمرانی در سطح شهر بود.

روزبهانی بیان کرد: توجه به حاشیه شهر و انجام اقدامات عمرانی مؤثر که در این سال‌ها مغفول مانده است از دیگر خواسته‌های شورای اسلامی شهر از شهردار است.

وی تکمیل وضعیت حفاری‌های انجام‌شده توسط اداره آب و فاضلاب در سطح بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن به فصل بارندگی زیرسازی و آسفالت حفاری‌ها در اولین فرصت انجام شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ملایر جذب سرمایه‌گذاران را از دیگر اولویت‌های کاری شورای شهر عنوان کرد و گفت: اعضای شورای شهر سرمایه‌گذاران متعددی را شناسایی کرده‌اند.

وی افزود: این سرمایه‌گذاران به‌مرور به شهرداری معرفی‌شده تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر بتوان درآمد پایداری ایجاد کرد.

روزبهانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از دیگر خواسته‌های شورای شهر از شهرداری عنوان کرد و گفت: در دوره گذشته شورای اسلامی و شهرداری سرمایه‌گذاری‌هایی روی پروژه‌های مختلف انجام‌شده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تا ۹۰ درصد نیز پیشرفت داشته‌اند و نیاز است که تکمیل شوند و نباید این پروژه‌ها مغفول بمانند چراکه باعث ضرر به شهر می‌شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به تشکیل کمیسیون عمران در شورای شهر ملایر بیان کرد: در دوره گذشته کمیسیون عمران در شورای شهر تشکیل نشد.

وی افزود: از هفته آینده جلسات کمیسیون عمران شورای شهر آغازشده و نخبه‌های عمران و معماری دارای توانایی و صلاحیت در این عضو کمیسیون می‌شوند.

روزبهانی افزود: طرح‌های عمرانی شهرداری ابتدا در کمیسیون عمران شورای شهر چکش‌کاری شده و پس‌ازآن برای اجرا به شورای شهر ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار