نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مهر 1400 - 9:00   |   کد مطلب: 30065
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد؛
دستگیری 22 متهم با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 4 سارق ، 3 اوباش و 15 سوداگر مرگ با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد:  در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محورهای برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط جرم خیز مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملایر با محوریت کلانتری 11 شهداء و شرکت فعالانه پليس هاي تخصصي ، يگان امداد و کلانتري 12 و 13 به اجرا در آمد.

وی افزود: در همین ارتباط اعضاء باند 3 نفره سارقان حرفه ای خودرو  شناسائی و طی دو مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه در دو مخفیگاه مختلف دستگیر و متلاشی شد و در بازرسی از پاتوق آنها یک دستگاه خودروی مسروقه  کشف و مقادیر قابل توجهی قطعات اوراق شده خودروهای سرقتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در ادامه این طرح طی بازرسی از 8 باب مغازه متخلف قلیان فروشی  که اقدام به تهیه و توزیع داروهای مواد مخدر می کردند مقدار 1117 عدد قرص غیرمجاز  ، مقادیری شربت متادون و تعداد16200  نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد و این مغازه ها توسط مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح یک سارق گوشی که اقدام به قاپیدن گوشی و سرقت آن را می کرد توسط مامورین شناسائی و دستگیر شد، افزود: در ادامه مامورین شرکت کننده در این طرح تعداد 3 نفر اوباش فراری و تحت تعقیب قانون نیز در نقطه ای از شهر ملایر شناسائی و هر سه نفر را در یک عملیات ضربتی  و غافلگیرانه دستگیر کردند و در ادامه نیز تعداد 15 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات مختلف نیز شناسائی و دستگیر و مقادیری مواد مخدر تریاک ، هروئین  به همراه ادوات استعمال مواد مخدر  از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه ، تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی  و افزایش ضریب امنیت محلات حاشیه شهر سرلوحه کار یگانهای اجرائی شهرستان قرار دارد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار