نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. شهريور 1400 - 23:43   |   کد مطلب: 30050
دادستان عمومی و انقلاب استان:
سرقت خُرد در استان همدان به شدت زیاد شده است
دادستان عمومی و انقلاب استان همدان با تأکید بر اینکه پلیس باید با قدرت و اقتدار با ارازل و اوباش، سارقان و عوامل عرضه و ‌تولید مواد مخد برخورد کند، گفت: به عنوان مثال در بلوار آیت‌الله نجفی تعداد زیادی معتاد متجاهر وجود دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ دادستان عمومی و انقلاب استان همدان با تأکید بر اینکه پلیس باید با قدرت و اقتدار با ارازل و اوباش، سارقان و عوامل عرضه و ‌تولید مواد مخد برخورد کند، گفت: به عنوان مثال در بلوار آیت‌الله نجفی تعداد زیادی معتاد متجاهر وجود دارد.

به گزارش ایسنا، حسن خانجانی سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان، ادامه داد: در مورد سامان دادن معتادان متجاهر از اقدامات شورای هماهنگی استان راضی نیستیم بلکه باید طوری باشد که در سطح شهر معتاد متجاهر نداشته باشیم و برای این موضوع باید برنامه ریزی شود و جا و مکان مناسب برای آنها در نظر گرفته شود.

 وی تصریح کرد: انتظار دستگاه قضا و مردم داشتن پلیس مقتدر، فعال، پویا و قوی است و مجموعه انتظامی باید به عنوان حافظان امنیت در جامعه همواره این نقش را داشته باشد و دستگاه قضا نیز بر ایفای این نقش تأکید دارد.

خانجانی با اشاره به اینکه همدان استان امن و آرامی است، افزود: اگر در استان با اقتدار و فعالانه وارد نشویم امنیت خدشه‌دار خواهد شد و در این راستا همواره دستگاه قضای استان از نیروی انتظامی حمایت کرده است چراکه معتقدیم دستی که بر علیه امنیت مردم بلند شده باید قطع شود و این نقش را نیروی انتطامی باید ایفا کند و قانون در این زمینه اقتدار لازم را به نیروی انتظامی داده است.

دادستان همدان در پایان مطرح کرد: سرقت خرد در سطح استان به شدت زیاد شده و عمده این سرقت‌ها توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، مردم انتطار دارند کارهای عملی انجام شود و اقدامات مناسب در هر زمینه به عمل ختم شود./ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار