فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

23. شهريور 1400 - 9:11   |   کد مطلب: 30007
شهاب عظیمی گفت: مردم ملایر با کمک‌های فراوان استقبال خوبی از طرح “نذر آب” داشتند و در همین راستا جوانان جمعیت، گروه پزشکی متخصص و بسته‌های معیشتی به همراه دستگاه‌های تصفیه آب به سوران اعزام شدند.

شهاب عظیمی رئیس جمعیت هلال‌احمر ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری طرح نذر آب به همت هلال‌احمر استان همدان در ملایر اظهار کرد: این طرح در راستای خرید دستگاه تصفیه آب برای شهر سوران در استان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: در این طرح به‌جای خرید آب‌معدنی که مشکل آب اهالی را به‌صورت موقت حل کند دستگاه تصفیه آب خریداری می‌شود که مشکل آب شرب اهالی سوران حل شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ملایر بابیان اینکه مردم ملایر استقبال خوبی از این طرح داشتند بیان کرد: جوانان جمعیت، گروه پزشکی متخصص و بسته‌های معیشتی به همراه دستگاه‌های تصفیه آب به سوران اعزام می‌شوند.

وی افزود: گروه روز ۲۲ شهریور به سوران اعزام‌شده که از ملایر دکتر روستایی فوق تخصص داخلی و گوارش به همراه گروه پزشکی حضور دارد.

عظیمی بیان کرد: گروه اعزامی سه روز در شهرستان سوران حضور دارند و به اهالی این شهر خدمات متنوع ارائه می‌کنند و بسته‌های معیشتی نیز تحویل می شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۵۰ بسته معیشتی در ملایر برای شهر سوران بیان کرد: در راستای این طرح چادرهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در محل نماز جمعه و چند نقطه دیگر از طرح دایر شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ملایر افزود: پوستر این طرح نیز در فضای مجازی منتشر شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و کمک‌های خوبی از طرف ملایری‌ها انجام شد.

وی به برگزاری مراسم گلریزان ر پارک سیفیه اشاره و عنوان کرد: در این مراسم توضیحات لازم به مردم درباره این طرح داده شد و کمک‌های مدرم برای طرح نذر آب جمع‌آوری شد.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با حضور گروه اعزامی در سوران نیازهای جدید شناسایی‌شده و در مراحل بعد کمک می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار