نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. شهريور 1400 - 23:08   |   کد مطلب: 30006
رئیس سازمان بسیج گفت: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ رزمایش بزرگ طرح شهید سلیمانی در قرارگاه فتح سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران در طول نیم قرن اخیر ۳ مرتبه قله انسجام و وحدت ملی را به منصه ظهور رسانده که یک بار در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بود که رژیم شاهنشاهی را برانداختند.

وی افزود: قله دوم دوران دفاع مقدس بود که به اذعان تمامی افراد و صاحب نظران ملت ایران در اوج فشارها وحدت خود را به منصه ظهور رساند و دوران سوم، دوره شیوه ویروس کرونا بود که از ملت ایران فداکاری و مدافعان سلامت منعکس شد که متفاوت از سایر ملل بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز نیروهای داوطلب در مواجه با خطر کرونا بدون هیچ چشم داشتی سینه سپر کرده‌اند و در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و وزارت بهداشت به میدان آمده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این طرح مردمی افتخار ملت ایران است،گفت: همه مردم ما که در این دوران فداکاری کرده و نقش‌آفرینی کرده‌اند بسیجی هستند. با گذشت زمان از این روزگار، از این دوران از لحاظ همکاری، همراهی و انسجام‌ها یاد خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوران علی رغم برنامه‌هایی که دشمنان برای ما سپری کرده بودند با مدیریت و راهبری رهبری معظم انقلاب به خوبی سپری شد.

سردار سلیمانی در پایان تأکید کرد: بایستی تمرکز ما بر بیماریابی با روش‌های نوین باشد تا بیماران برنامه نقاهت خود را با یک برنامه مشخص طی کنند و زنجیره انتقال ویروس در کنار افزایش واکسیناسیون تضعیف شود.

رئیس سازمان بسیج در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق سازمان بسیج و وزارت بهداشت، گفت: بر اساس این توافق مراکز واکسیناسیون و ساعات کاری این مراکز با تلاش بسیج و وزارت بهداشت برای دو برابر شدن ظرفیت واکسیناسیون، افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه 50درصد واکسیناسیون کشور بر عهده بسیج است، افزود: نیروهای بسیج در سراسر کشور و در شهر تهران در مقابله با ویروس کرونا در کشور حاضرند و نقش آفرینی‌های ویژه‌ای دارند.

سردار سلیمانی یکی از جلوه‌های این نقش آفرینی را اعلام آمادگی برای حضور در میدان در قالب رزمایش‌های شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: حضور نیروهای بسیج و سپاه در این عرصه همه‌جانبه خواهد بود، چه پشتیبانی و مدد رسانی به کادر درمان و چه کمک به واکسیناسیون مردم و حمایت از بیماران را پوشش خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج تأکید کرد: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار