نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1400 - 10:36   |   کد مطلب: 29997
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت کسانی که در این استان دُز اول واکسن اسپوتنیک را تزریق کردند در دُز دوم واکسن آسترازنکا را دریافت می کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر «محمد خزائی» روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه زمان ورود واکسن اسپوتنیک مشخص نیست برای جلوگیری از افزایش فاصله زمانی تزریق واکسن اول و دوم به این افراد واکسن آسترازنکا تزریق می شود.

وی اضافه کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان همدان طبق آخرین آمار در دُز نخست هشت هزار و ۴۵۳ دُز و در مرحله دوم هفت هزار و ۷۳۲ دُز از نوع اسپوتنیک بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که تاکنون ۷۱۰ هزار و ۵۱ دُز واکسن کرونا براساس اولویت های اعلام شده در این استان تزریق شده است.

دکتر خزائی افزود: از این تعداد واکسن، ۴۶۰ هزار و ۹۱۹ دُز آن در نوبت نخست و ۲۴۹ هزار و ۱۳۲ دُز نیز در نوبت دوم تزریق شده است.

وی اضافه کرد: روزانه ۱۴ هزار و ۶۶۲ دُز واکسن در این استان تزریق می شود که شامل ۶ هزار و ۱۵۵ نفر در شهرستان همدان، سه هزار و ۸۹ دُز در ملایر، یک هزار و ۲۵۰ دُز در نهاوند، ۷۹۲ دُز در تویسرکان، یک هزار و ۲۱۲ دُز در کبودراهنگ،  ۹۰۸ دُز در شهرستان بهار، ۶۹۲ دُز  در رزن، ۴۶۱ دُز در درگزین و ۱۶۶ دُز در فامنین می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار