نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. شهريور 1400 - 10:44   |   کد مطلب: 29991
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح شمیم حسینی در ملایر با توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری طرح «شمیم حسینی» در ملایر اظهار کرد: این طرح امسال برای دومین سال است که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در ایام ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح یک‌هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که برای هر کدام آنها ۵۰۰ هزار تومان از محل موقوفه سیف‌الدوله هزینه شده است تصریح کرد: هر بسته شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن ماکارونی، قند و حبوبات است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: از ابتدای کرونا تاکنون تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ بسته سبد کالا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای طرح کمک‌های مومنانه و شمیم حسینی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که با تعداد بسته‌های جدید به ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته خواهد رسید.

وی در ادامه به اجرای طرح «مهر تحصیلی» در ملایر اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تعداد یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر وکیف از اواخر شهریور اه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه  برای این بسته‌ها نیز 280 میلیون تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد: هزینه این تعداد بسته مهر تحصیلی نیز از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله تامین شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار