نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. شهريور 1400 - 10:05   |   کد مطلب: 29985
مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت کشتی ملایر با حضور مسئولان برگزار و داریوش صفاری به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی ملایر انتخاب شد.

به گزارش ملایری‌ها، ملایر از دیرباز دارای مهد قهرمانان زیادی در کشتی بوده است و در بیان جایگاه ملایر در کشتی همین بس که دو تن از ورزشکاران ملایری موفق به کسب مدال المپیک شده اند و   مسعود مصطفی جوکار، صادق گودرزی و جلال لطیفی در در یکسال اخیر در معیت تیم های ملی کشتی در رده های مختلف به عنوان مربی حضور داشته اند.

در سال های اخیر کشتی ملایر دچار افول شده است و علی رغم حضور مربیان قدرتمند در ملایر نتوانسته آنگونه که باید در مسابقات ملی و بین المللی موفق عمل کند و همین امر باعث تغییرات فراوانی در راس هیئت کشتی ملایر شده است.

با توجه به اینکه همدان نیز دارای قهرمانان فراوانی در کشتی کشور بوده است و در ادوار مختلف المپیک قهرمانان استان در تیم ملی حضور داشتند، مسئولان کشتی استان همدان در سال های اخیر تلاش های فراوانی برای بازگشت جایگاه این ورزش انجام داده اند و ورزشکاران استان توانسته اند مقام های مختلفی کسب کنند.

داریوش صفاری که در زمان حضور در ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان رئیس هیئت کشتی ملایر فعالیت داشت یکبار دیگر سکان هئیت کشتی ملایر را بر عهده گرفت و امید است به زودی شاهد درخشش کشتی گیران ملایری در کشور باشیم تا یکبار دیگر خاطرات کشتی گیران بزرگ شهرستان همچون برادران مصطفی جوکار، گودرزی ها و لطیفی ها در بین ایرانیان  زنده شود.

پیش از داریوش صفاری، مسعود مومنی در راس هیئت کشتی ملایر قرار داشت که در راستای عدم برگزاری مسابقات کشتی نونهالان در شرایط کرونایی از سمت خود استعفا داد و در روز تودیع و معارفه نیز در مراسم حضور نداشت و  دبیر هیئت کشتی سابق ملایر گزارش های خود را ارائه کرد.

صفاری هم اکنون به عنوان رئیس دفتر ارتباط مردمی حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در مجلس شورای اسلامی فعالیت دارد و امید است در راس هیئت کشتی ملایر با استفاده از تجارب مربیان موفق ملایری و پیشکسوتان و با یک تیم هماهنگ  بتواند ملایر را به جایگاه حقیقی خود  در کشتی برساند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار