نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1400 - 22:24   |   کد مطلب: 29926
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود رطوبت به آسمان استان همدان اکثر نقاط ابرناکی خواهد شد.

به گزارش ملایر‌ی‌ها؛ محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان برای ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: افزایش ابر، وزش شدید باد، غبار محلی و بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش رطوبت را خواهیم داشت افزود: به همین دلیل احتمال می‌رود در مناطق کوهستانی و شمالی استان همدان با بارش پراکنده باران مواجه شویم البته رطوبت هوا از شمال شرق وارد استان شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان  با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی فامنین نزدیک به ۱.۹ میلی‌متر بارش ثبت کرده است تصریح کرد: در چند روز آینده در اکثر نقاط استان آسمانی ابرناکی پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه تا دو روز آینده دمای هوای استان بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد ادامه داد: بیشترین و کمترین دمای هوای شهر همدان  در این مدت به ترتیب ۳۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۳۷ درجه سانتیگراد و گل‌تپه با ۱۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار