نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1400 - 9:22   |   کد مطلب: 29919
محمدرضا بشری گفت: 4 هزار فرهنگی در ملایر علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند ه این تعداد شامل تمامی معلمین رسمی و قراردادی در مدارس دولتی و غیردولتی در سه منطقه آموزش و پرورش ملایر ، سامن و جوکار می شود.

محمدرضا بشری مدیر آموزش و پرورش ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در ملایر اظهار کرد: با توجه به تصمیم وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان از عید غدیر آغاز شد.
وی افزود: با بررسی های انجام شده سه مرکز برای واکسیناسیون فرهنگیان در نظر گرفته شده است  با توجه به برنامه زمانبندی واکسن کرونا به فرهنگیان تزریق می شود.
بشری با بیان اینکه 4 هزار فرهنگی در ملایر علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند تصریح کرد: این تعداد شامل تمامی معلمین رسمی و قراردادی در مدارس دولتی و غیردولتی در سه منطقه آموزش و پرورش ملایر ، سامن و جوکار می شود.
وی گفت: تلاش ما این است که تمامی کسانی که با دانش آموزان در طول سال تحصیلی ارتباط دارند از جمله مستخدمین و راننده های سرویس مدارس نیز واکسینه شوند.
مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: جلسه نهایی نحوه واکسیناسیون کرونا فرهنگیان دوشنبه در فرمانداری برگزار و زمان و مکان دقیق حضور فرهنگیان برای واکسیناسیون مشخص می شود.
وی افزود: سرباز معلمین، نیروهای خرید خدمات و استخدامی های جدید نیز در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا فرهنگیان واکسینه می شوند.
بشری با بیان اینکه با آمادگی کامل واکسیناسیون کرونا فرهنگیان در ملایر انجام می شد، تصریح کرد: با توجه به تصمیمات اخذشده مدارس از مهر ماه قطعا حضوری برگزار می شود.
وی افزود: کلیه برنامه ریزی ها برای حضور دانش آموزان در مدارس انجام شده و پیش بینی های لازم برای تردد، تهویه کلاس و تجمع دانش آموزان سنجیده شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار