نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1400 - 22:43   |   کد مطلب: 29915
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری را صادر کرد و باشگاه پاس با محکومیت سنگین مواجه شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز شنبه آرای خود را در خصوص اتفاق‌های لیگ دسته دوم کشور اعلام کرد و پاسی‌ها محکوم به ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

براساس آرای صادره درخصوص تخلفات تبانی و شرط‌بندی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به استناد به ماده‌های ۲، ۳، ۱۶، ۲۲، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۵ و ۳۷ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و ماده ۷۳ آیین نامه انضباطی، باشگاه پاس همدان به کسر ۶ امتیاز در لیگ فعلی و کسر ۶ امتیاز در لیگ آینده محکوم شد.

همچنین علی عزیزی بازیکن پاس به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ۵۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

امین کاشفی دیگر بازیکن پاس نیز به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ۵۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

کمیته اخلاق اعلام کرد نامبردگان در صورت داشتن هرگونه اعتراض می‌توانند لایحه دفاعی خود را ظرف مهلت یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کنند.

تیم پاس در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری با ۶ گل مغلوب شهرداری ماهشهر شد تا در مظان اتهام به تبانی قرار بگیرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار