نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. تير 1400 - 8:41   |   کد مطلب: 29677
قدرت الله ولدی در پیامی به مناسبت روز اصناف بیان کرد: ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی، روز ملی اصناف این فرصت را فراهم کرده است تا جامعه به اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ در رشد و بالندگی کشور پی ببرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی" معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز سه شنبه اول تیر فرا رسیدن روز اصناف را به فعالان این عرصه تبریک گرفت.

متن پیام به این شرح است:

اصناف یکی از بزرگترین بخش های نظام اقتصادی کشور به شمار می روند، در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی، کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

اصناف همواره در حیطه کاری خود امانتداری، انصاف و عدالت را پیشه عمل و رفتار خود قرار داده اند و به آن پایبند بوده و هستند، ضمن ارج نهادن به جایگاه واقعی اصناف، ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی، روز ملی اصناف این فرصت را فراهم کرده است تا جامعه به اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ در رشد و بالندگی کشور پی ببرد.

با وجود شیوع ویروس کرونا اصناف، کسبه و بازاریان در راستای اعمال محدودیت های کرونا و همچنین اعمال تحریم های ظالمانه مشکلات زیادی را متحمل شدند که این تلاش آنها به منظور تحقق تولید، بهبود فضای کسب و کار و اهتمام برای پیشبرد منویات رهبر فرزانه انقلاب، ارتقاء و پیشرفت ایران اسلامی در سال "تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی" ستودنی است.
 
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف به تمامی صنوف شریف شهرستان ملایر، از تشریک مساعی، همراهی همیشگی و اقدامات ارزنده اصناف ملایر در پیشبرد امور این شهرستان به ویژه در شرایط مقابله با ویروس کرونا، تشکر و قدردانی نموده و موفقیت و تاییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز شهرستان ملایر و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستارم.

"قدرت الله ولدی"
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار