نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1400 - 8:39   |   کد مطلب: 29581
امام جمعه ملایر گفت: رژیم صهیونیستی آخرین دست و پای خود را در منطقه می‌زند و آثار فروپاشی این رژیم به خوبی مشهود است و همه باید در این فروپاشی سهیم باشیم.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس اظهار داشت: با برکنار شدن دولت ترامپ و سست شدن جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه و بین کشورهای عربی، امروز آثار نابودی رژیم صهیونیستی را بیشتر از گذشته می‌بینیم.

وی با اشاره به وضعیت داخلی شهرک‌های اشغالی و نارضایتی آنها علیه نتانیاهو و شورش علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، افزود: از سوی دیگر بیش از ۷۰ هزار نفر از فلسطینیان کرانه باختری رود اردن علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و صهیونیست‌ها نگران انتفاضه جدیدی هستند.

امام جمعه ملایر گفت: ملت ایران همپای مسلمانان جهان، رژیم صهیونیستی و حامیانش را به زباله‌دان تاریخ خواهند سپرد و این سرنوشت و فرجام شوم همه ظالمان در طول تاریخ است.

وی تاکید کرد: امسال که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم امکان راهپیمایی در روز قدس وجود ندارد، مردم باید اعلام انزجار خود را در فضای مجازی به صورت گسترده، باشکوه و پررنگ برگزار کنند، چراکه براساس آیات قرآن هر عملی که دشمنان را وادار به عقب نشینی کند، این خود یک عمل صالح و عبادت است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه در شرایط کرونایی نیز خشم و انزجار مردم این دیار و سرزمین علیه رژیم صهیونیستی بر دل‌ها پابرجاست گفت: همه باید به صورت هشتگ در فضای مجازی، انزجار خود را از این رژین غاصب اعلام کنند تا در این روزهای سرنوشت‌ساز در ایام ماه مبارک رمضان، بساط این جرثومه فساد از منطقه برچیده و ریشه‌کن شود.

حجت الاسلام برقراری روز جهانی قدس را روز مبارزه جهان اسلام علیه جهان کفر و استکبار جهانی دانست و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس ادامه داد: مساله قدس امروز مساله اسلام است و فلسطین مساله‌ای نیست که انسان نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

وی فلسطین را آرمان همه آزادی‌خواهان عالم و همه مسلمانان جهان دانست و بیان کرد: نزدیک به یک قرن است که فلسطینیان گرفتار صهیونیست‌ها هستند و حقوق آنان توسط صهیونیست‌های غاصب، ستمگر و خونخوار غصب شده و کشور آنها تحت تصرف جهان استکبار قرار گرفته است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از بین رفتنی است تاکید کرد: مساله فلسطین تاکتیکی نیست، بلکه امروز نگاه‌مان به مساله فلسطین باید نگاه اعتقادی و سیاسی باشد و فطرتا باید در مقابل غاصبان بایستیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار