پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

13. ارديبهشت 1400 - 10:09   |   کد مطلب: 29574
مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین همدان با بیان اینکه کاربران فضای مجازی در این استان با انتشار بیش از ۲۰ هزار محتوا با کلیدواژه #عدالت_علی به بازخوانی ویژگی بارز مولای متقیقان پرداختند، گفت: کاربران در محتواهای تولیدی خود درخصوص این کلیدواژه که به ترند نخست توییتر فارسی هم تبدیل شد از حق طلبی، عدالتگری، تلاش برای گستردگی مفهموم عدالت در عمل و نه در شعار و مبارزه با فساد امام علی(ع) حرف ها به میان آوردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عدالت علی(ع) زبانزد خاص و عام است.عدالتی سرشار از عطوفت و مهربانی نسبت به ستمدیدگان و برخورد قاطع با مستکبران.
مولای متقیقان امام علی (ع) فضایل بسیار دارند و اما عدالت و اهتمام ایشان به ویژه درخصوص اجرای عدالتی همه جانبه در ابعاد مختلف حکومتمداری اسلامی نمایان تر است.اصلا سجاده مولایمان به همین منظور با خون سر شکافته این عدالت گستر رنگین شد.

این ویژگی بارز یار و جانشین نبی مکرم اسلام سبب شد تا کاربران همدانی در فضای مجازی و در بستر توییتر و اینستاگرام کلید واژه “عدالت علی” را در سالروز ضرب خوردن آن امام همام به هشتگ برتر توییتر فارسی تبدیل کنند.

کاربری نوشت؛ امیرالمومنین(ع) به یکی از فرمانداران خود فرمودند: کار به عدالت کن و از ستم و بیداد بپرهیز که ستم رعیت را به آوارگی وا دارد و بیدادگری شمشیر را در میان آرد… #عدالت_علی و کاربر دیگری هم عنوان کرد: معلم انقلابی کسیه که مثل مولا با قول و فعلش عدالت و مبارزه با فساد را آموزش بده.

در این باره حسین ربیعی، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان هم در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: امروز و همزمان با ایام شهادت امام علی(ع) کاربران فعال در فضای مجازی با انتشار بیش از ۲۰ هزار محتوا با کلیدواژه #عدالت_علی به تبیین و بازخوانی یکی از محاسن بسیار زیبای مولای متقیقان و سیره علوی در کلام بزرگان پرداختند و توانستند ترند نخست توییتر فارسی را به این واژه عظیم اختصاش دهند.

 

وی اظهار کرد: حق طلبی، عدالتگری، تلاش برای گستردگی مفهموم عدالت در عمل و نه در شعار و مبارزه با فساد از جمله مواردی بود که کاربران فضای مجازی همدانی به تولید محتوا دست زدند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین همدان افزود: در بخشی از این محتواها کاربران شبکه های اجتماعی به بازخوانی مرحله چهارم بیانیه بی نظیر گام دوم انقلاب درخصوص عدالت طلبی نیز پرداختند.

ربیعی با بیان اینکه شاخص برجسته و ویژگی بی بدیل امیرالمومنین(ع) عدالت ایشان است، تصریح کرد: مسئله ای که امام خامنه ای امروز نیز بر آن اذعان داشتند و فرمودند که؛ عدالت بی‌اغماض و بی‌ملاحظه از خصوصیات چشمگیر امام علی (ع) است.

وی عنوان کرد: بنابراین شاهد بودیم که امروز همین ویژگی عدالتگری و مبارزه مستقیم با فساد امام علی(ع) توسط کاربران فضای مجازی به چه زیبایی زمینه ساز تولید محتواهای کاربردی شد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین اظهار کرد: عمده محتواهای تولید شده توسط این کاربران با محوریت شفافیت قوانین، اجرای قانون و مبارزه بی ملاحظه با فساد و قانون شکنان رقم خورد.

ربیعی ادامه داد: بدین ترتیب کاربران همدانی شبکه های اجتماعی بیش از ۲۰ هزار محتوای متعدد با کلید واژه عدالت علی تولید کردند و این هشتگ از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح تا این ساعت ترند برتر توییتر فارسی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار