نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. ارديبهشت 1400 - 23:32   |   کد مطلب: 29552
سیدجواد حسینی گفت: از ابتدای شروع کرونا در مجموع ۵۰ هزار بسته معیشتی، ۶۰ هزار پک بهداشتی و ۸۰هزار لیتر الکل به همت بسیجیان ملایری توزیع شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در مراسم دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ماه مبارک رمضان با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در راستای کمک ب اقشار ضعیف جامعه پس از شیوع کرونا اظهار کرد: پس از سخنان رهبری درباره کمک های مواسات برگزاری  رزمایش کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به همت مردم خیرین و بسیجیان کارهای بزرگ و با عظمتی در راستای کمک به محرومین در سطح کشور انجام شد، تصریح کرد: بسیجیان ار ابتدای شروع کرونا به کمک بخش های مختلف کشور آمدند و در محدودیت های تردد، طرح شهید سلیمانی و کمک های مومنان ه نقش مهمی ایفا کردند.

فرمانده سپاه ملایر افزود: از ابتدای شروع کرونا در مجموع ۵۰ هزار بسته معیشتی،  ۶۰ هزار پک بهداشتی و ۸۰هزار لیتر الکل به همت بسیجیان  توزیع شده است.

وی تسویه بدهی نیازمندان در سوپرمارکت ها و نانویی ها به مبلغ 50 میلیون تومان را از دیگر اقدامات بسیجیان از زمان شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: توزیع ۴ هزار دست لباس از دیگر اقدامات انجام شده است.

حسینی به فعالیت ۲۲ کارگاه تولید ماسک با کمک صنعت و معدن  اشاره و تصریح کرد: ساخت 35 منزل مسکونی نیازمندان و مددجویان اقدام دیگر بسیجیان ملایری است.

وی مرمت ۴۰ منزل مسکونی نیازمندان، توزیع ۵ هزار پک لوازم التحریر، خرید و تحویل ۲۰۰ دستگاه تبلت در بین دانش آموزان نیازمند،قربانی ۱۵۰ راس گوسفند و توزیع در بسته های پروتئین را از دیگر اقدامات بسیج پس از شییوع کرونا برشمرد.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در مجموع 4 هزار بسته معیشتی توزیع می شود، عنوان کرد: مرحله نخست رزمایش کمک های مومنانه  با توزیع 500 بسته معیشتی هفته گذشته برگزار شد و دومین مرحله نیز به مناسبت میلاد امام حسن(علیه السلام) برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: از ابتدای این طرح ۲ هزار بسیجی آموزش دیده و در کنار کادر بهداشتی و درمانی مشغول فعالیت هستند.

حسینی بیان کرد: بسیجیان  در ۵۴ نقطه شهرستان در کنار کادر درمان قرار دارند و در سه مرحله بیماریابی نزدیک به 300 هزار نفر غربالگری شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار