نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. ارديبهشت 1400 - 8:20   |   کد مطلب: 29547
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۲۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت امار متوفیان این استان به هر ساعت یک نفر نزدیک می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۵۰ فر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند، افزود: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۱۹۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۵ هزار و ۵۱۳ بیمار افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۲۶ مورد بود که ۱۹۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۷  بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۶۶، بهار ۷۷۶، تویسرکان ۸۸۲، رزن ۶۲۶، درگزین ۲۳۲، فامنین ۲۶۹ و کبودراهنگ ۸۸۵ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۵۴۶ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۶۵ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۱۹۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار