نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1400 - 18:18   |   کد مطلب: 29503
قدرت الله ولدی گفت: تا پایان ششمین رو زاز ثبت نام داوطلبین ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در ملایر 808 نفر در چهار بخش تابعه شهرستان ملایر ثبت نام خود را تکمیل کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر با اشاره به آمار ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در چهار بخش تابعه شهرستان ملایر اظهار کرد:طی شش روز گذشته در مجموع 808 داوطلب برای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در چهار بخش تابعه این شهرستان در بخش مرکزی، سامن، جوکار و زند ثبت نام کردند.

وی با اشاره به آمار تفکیکی چهار بخش بیان کرد: تاکنون 228 داوطلب در بخش مرکزی، 174 داوطلب در بخش جوکار، 215 نفر در بخش سامن و 191 نفر در بخش زند ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

ولدی با بیان اینکه مهلت ثبت نام از داوطلبن امروز به پایان می رسد تصریح کرد:  داوطلبان تا ساعت 18 عصر امروز  مهلت دارند نام نویسی خود را تکمیل کنند.

فرماندار ملایر افزود: 166 روستای این شهرستان واحد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا است که از این تعداد 50 روستا در بخش مرکزی، 34 روستا در بخش جوکار، 43 روستا در بخش سامن و 39 روستا در بخش زند واقع شده است.

 

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار