نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1400 - 19:58   |   کد مطلب: 29496
سریال گاندو اتفاقات و خیانت هایی که در برجام اتفاق افتاد را به تصویر کشید و اولین گروهی که زیر سوال رفتند دولت دوازدهم هستند، به گونه ای که رشته های آنها برای انتخابات ۱۴۰۰ پنبه شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تیتریک، فصل دوم سریال گاندو که به بحث جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته بود در تعطیلات نوروز پخش شد. قرار بود این فصل در سی قسمت پخش شود اما ناگهان متوقف شد. هجدهم فروردین ماه و درست در روزی که حسن روحانی به تندی از سریال گاندو انتقاد کرد که ۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از این سریال تقدیر و تشکر کردند.
در این بیانیه آمده بود: "ملت در مجموعه تلویزیونی گاندو به صراحت دیدند که پروژه نفوذ بسیار فراتر از موضوع جاسوسی به نفع دشمن و در واقع هدف نهایی‌اش دلسرد کردن مردم از انقلاب و آرمان‌هایش با به کارگیری آخرین روش ‌ها و تکنولوژی ‌های ساخته شده در کارگاه‌های فوق سری سازمان‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر مراکز جاسوسی غرب است."
 
نمایندگان در بخش پایانی بیانیه خود آورده بودند، " از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازندگان و بازیگران مجموعه تلویزیونی گاندو که به راستی سلبریتی واقعی هستند، تشکر می‌کنیم و به آنان خدا قوت می‌گوییم که نوری بر تاریکخانه جریان نفوذ تابانده و پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ و ناگوار رخ داده در کشور را افشا کردند."
 
مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به ماجرای توقف سریال گاندو به دنبال فشار گسترده دولت بر ‎صدا وسیما به این اقدام واکنش نشان داد. در پست توئیتری این نماینده آمده است؛ ادامه سریال گاندو به بعداز انتخابات موکول شد البته تا نتیجه انتخابات چه باشد؟!
 
 
گاندوبازهای دولتی که مسبب سناریوی گاندو درعالم واقعند انعکاس آنرا درعالم سریال تاب نیاوردند و این یعنی تأثیرگذاری گاندو۲ اما مردم درانتخابات۱۴۰۰ تکلیف سریال ناکامی‌های غرب‌ گرایان را معین خواهند کرد.
 
همچنین یک کارشناس فرهنگی درباره پشت پرده امنیتی و انتخاباتیِ توقف سریال گاندو به خبرنگار تیتریک، گفت: وقتی صدا و سیما سریالی تماماً امنیتی رشادت های سربازان انقلاب را به تصویر می کشد و رسوایی های تفکر لیبرالی و غرب مسلکی را به تصویر می کشد، آقایان دولت نمی توانند تاب بیاورند.
 
محمد پورآقایی افزود: سخنگوهای بی بی سی، وی اُ اِی، اینترنشنال، مشاوران و وزرای آنها در داخل و خارج کشور شروع به حمله کرده و تا سطح ریاست جمهوری به یک سریال حمله می کند. آنها نمی توانند افشاگری ها را تاب بیاورند و در تمام رده های دولتی، رده های رسانه ای و مشاوره ای که دارند در مقابل آن می ایستند.

وی ادامه داد: از این کار چند هدف را دنبال می کنند که بسیار باید مراقب باشیم. مهره های اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری سوخته هستند حتی شده از رحم اجاره ای استفاده می کنند همان طور که در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۴ از آقای روحانی استفاده کردند.
 
این کارشناس اظهار داشت: در حال حاضر هم اگر بتوانند از رحم اجاره ای استفاده می کنند چون تفکر آنها تفکری ماکیاولیستی است، هدف وسیله را توجیه می کند؛ اینکه در کدام حزب بوده و چه تفکری دارد برایشان مهم نیست و فقط می خواهند در رأس قدرت باشند.
 
 
پورآقایی تصریح کرد: مهره هایی که الآن به آنها دل بسته اند مخصوصاً آقای ظریف که بر روی آن بسیار برنامه ریزی کرده اند، شاید بگوید که من در انتخابات شرکت نخواهم کرد ولی یکی از گزینه های محتمل و قوی است که در دستور کار اصلاحات و جریان کار اصلاحات قرار دارد.
 
وی گفت: سریال گاندو اتفاقات و خیانت هایی که در برجام اتفاق افتاد را به تصویر می کشد و اولین کسی که زیر سوال می رود دولت حسن روحانی است. آقایان می دانند که اگر این سریال ادامه داشته باشد نمی توانند ظریف را به عنوان مهره مطبوعشان برای انتخابات ۱۴۰۰ به رسانه ها و مردم معرفی کنند.
 
یک کارشناس فرهنگی دیگر در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ آقای ظریف و شرکا اتفاقا باید از گاندو ممنون باشند. بالاخره دیر یا زود نسل آینده فارق از هیاهوهای رسانه ای امروز و در فضایی متفاوت وقایع این مقطع از تاریخ کشور را به قضاوت خواهد نشست و برای سوالاتش درباره افتضاحی به نام برجام از بازیگرانِ توافق جواب می خواهد.
 
احمد ذاکروند افزود: آیندگان می پرسند چگونه حاضر شدید توافقی تا این حد ضعیف و پر از باگ و خطا و خوش خیالی را امضا کنید؟ به پشتوانه کدام سابقه سفید غربی ها اعتماد کردید و نسیه تعهداتشان را پذیرفتید؟ چگونه شد که رئیس دولت جمهوری اسلامی با آن همه سابقه انقلابی گری و مواضع ضد استکباری رسید به نقطه ای که گفت آمریکا کدخدای جهان است و باید با او ببندیم؟!
 
 وی ادامه داد: آیندگان می گویند چگونه عالی ترین مقام دیپلماسی کشور که از اول انقلاب در پست های مختلف وزارت خارجه شاهد دشمنی ها و کارشکنی ها و جنایات آمریکا و شرکایش علیه ملت ایران بوده، با افتخار می گوید هیچ وقت از کلمه دشمن استفاده نمی کنم؟!
 
ذاکروند تصریح کرد: پاسخ ظریف به این سوالات چیست؟ آیا آن ها پاسخ اینستاگرامی او را که این قبیل سوالات را هجمه و افترا و هتاکی می نامد، خواهند پذیرفت؟ اینجا گاندو است که به کمک او می آید تا لااقل به تاریخ پاسخ دهد تقصیر آنها نبود و نفوذی های سیا و موساد و ام آی سیکس و کارآموزان نایاک و بنیاد سوروس تا زیر گوش شان رخنه کرده بودند و این محاسبات را به آنها القا کردند!
 
و اما در خاتمه باید گفت: آقایان دولت بگذارید گاندو فارغ از روایت های یک طرفه ای که سعی می کنید از برجام به ملت القا کنید، زوایای پنهان دشمنی غربی ها را افشا کند و اندکی برایتان در تاریخ آبرو بخرد.
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار