نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. فروردين 1400 - 18:21   |   کد مطلب: 29475
حسین فارسی بابیان اینکه فقط گروه شغلی یک اجازه فعالیت دارند، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در این شرایط سلامتی و جان افراد و همشهریان است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر با اشاره به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان ملایر اظهار کرد: از صبح امروز ملایر به شرایط قرمز کرونایی تغییر پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به این تغییر برابر با دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های اعلام‌شده شهرهای قرمز محدودیت‌ها ایجاد می‌شود و تمامی کسبه و بازاریان در گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 باید محل کسب خود را تعطیل کنند.

فارسی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا کشور این محدودیت‌ها حداقل تا دو هفته آینده برقرار است مگر اینکه دستورالعمل جدید اعلام شود.

وی بابیان اینکه فقط گروه شغلی یک اجازه فعالیت دارند، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در این شرایط سلامتی و جان افراد و همشهریان است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به تغییر وضعیت آسانسوری شیوع بیماری تصریح کرد: اگر موارد بهداشتی را رعایت نکنیم بیمارستان‌ها با کمبود اکسیژن مواجه شده و باید در محوطه بیمارستان از بیماران پذیرش شود.

وی به محدودیت‌های تردد خودرو اشاره و عنوان کرد: تردد خودرو با پلاک‌های غیربومی در شهرستان ممنوع و متخلفین در هر شبانه‌روز یک‌میلیون تومان جریمه می‌شوند.

فارسی بابیان اینکه جابه‌جای در داخل استان نیز ممنوع است تصریح کرد: وضعیت امروز مانند شرایط جنگی است که هرلحظه جانمان درخطر است.

وی با تأکید بر رعایت موارد بهداشتی از سوی همه همشهریان بیان کرد: گروه‌های شغلی که اجازه فعالیت نداشته در صورت تخلف تا دو ماه پلمپ می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با تأکید بر همراهی شهرداران تمامی شهرهای شهرستان تصریح کرد: تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل است و ضدعفونی‌ها با شدت بیشتری پیگیری شود.

وی گفت: گروه‌های 16 گانه بازرسی از امروز بر وضعیت فعالیت کسبه نظارت و بازرسی می‌کنند و با خاطیان به‌شدت برخورد می‌شود.

فارسی بابیان اینکه از اصناف درخواست نهایت همکاری راداریم تأکید کرد: ویروس جهش‌یافته به‌شدت واگیردار است و حتی کودکان یک‌ساله میز به این ویروس مبتلا می‌شوند.

وی گفت: برگزاری هرگونه تجمع از امشب در شهرستان ممنوع است و برگزارکنندگان به‌عنوان تهدیدکننده سلامت عمومی به دادگاه معرفی می‌شوند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: ستاد ملی کرونا کشور و استان تعیین‌کننده وضعیت اصناف و کسبه و همه باید برابر دستورالعمل‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار