پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

11. فروردين 1400 - 22:37   |   کد مطلب: 29445
امام جمعه بهار که مسئولیت ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان را بر عهده داشت گفت: با تحقق هدف وحدت در میان نیروهای جبهه انقلاب اسلامی از مسئولیت خود انصراف دادم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی ارزنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر انقلاب اسلامی نیاز به وحدت و هم‌افزایی دارد، به موقعیت کشور در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: تحقق شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»نیز میسر نمی‌شود مگر با همگرائی و تلاش همه گروه‌ها و دلسوزان ایران اسلامی.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تلاش کنیم شعار سال را به عنوان یک راهبرد عملیاتی مورد توجه قرار دهیم افزود: با ایجاد بستر تحقق رهنمود سالیانه رهبری بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور حل می‌شود که لازمه آن عزم مردم و مسئولان برای تحقق حماسه‌ای اقتصادی است.

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه یکی از رویدادهای مهم سال ۱۴۰۰ انتخابات است اظهار کرد: در این عرصه نیز باید با هم‌افزایی زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم آوریم.

وی ضمن تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی همه آحاد ملت به ویژه جوانان در بحث انتخابات بیان کرد: هدف حضور من در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان و شورای وحدت ایجاد زمینه‌های همین نقش‌آفرینی بود که بحمدلله این هم‌افزایی محقق شد.

ارزنده در ادامه با اشاره به جلسه اعضای شورای ائتلاف استان و شورای وحدت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بحمدالله این وحدت و همدلی شکل گرفته و قصد ما حضور در فرایند انتخابات نبود لذا این مسئولیت را به دوستان واگذار کرده و موفقیتی روزافزون را برای فعالان جبهه انقلاب به‌خصوص در اینگونه تشکل‌های ارزشمند تحت لوای بیانات مقام معظم رهبری خواهانم.

وی با تاکید بر اینکه انصراف از این مسئولیت تحت فشار هیچ شخص یا گروهی نبوده و با تحقق ماموریتی که برای خود تعیین کرده بودم استعفا دادم افزود: بر خود لازم می‌بینم که از همه خواهران و برادران، احزاب، تشکل‌ها، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و همه عزیزانی که این برادر کوچک خود را در پیشبرد اهداف مورد نظر یاری نمودند، تشکر و قدردانی نمایم.

تکذیب خبر فشار برای کناره گیری

حجت‌الاسلام ارزنده همچنین گفت: انصراف از این مسئولیت تحت فشار هیچ شخص یا گروهی نبوده و با تحقق ماموریتی که برای خود تعیین کرده بودم استعفا دادم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار