نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1400 - 8:20   |   کد مطلب: 29440
پاسگاه انتظامی آورزمان در بخش سامن ملایر با حضور فرمانده انتظامی استان همدان و جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان(عج) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرمانده انتظامی ملایر در این آیین اظهار داشت: این پاسگاه با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان احداث شد که بخشی از این اعتبار توسط نیروی انتظامی و بخشی توسط خیران روستای آورزمان هزینه شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی بیان کرد: زمین پاسگاه انتظامی به مساحت ۲ هزار مترمربع توسط اهالی روستای آورزمان اهدا و ۴۵ میلیون تومان نیز در زمینه تامین آهن‌آلات ساخت این پاسگاه کمک کردند.

وی افزود: در حال حاضر ۸۰ درصد پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان بازسازی شده و سه پاسگاه دیگر نیز امسال در دستور کار داریم که ۲ مورد به صورت صد درصد احداث و یک مورد هم بازسازی خواهد شد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد واحدهای زیرمجموعه نیروی انتظامی این شهرستان بازسازی و نوسازی شده است ادامه داد: تمام تلاش ما توسعه زیرساخت‌های انتظامی این شهرستان و برقراری نظم و امنیت به ویژه در سطح روستاها است.

سرهنگ سلگی با اشاره به برقراری نظم و امنیت مطلوب در این شهرستان بیان کرد: پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها به دلیل دارا بودن وظایف خاص در حوزه پیشگیری و رسیدگی به جرائم، در خط مقدم حوزه نظم و امنیت قرار دارند.

وی یادآور شد: خرداد امسال انتخابات مهمی در پیش داریم و باید با برقراری نظم و امنیت و تلاش شبانه‌روزی، برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بکوشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار