نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. اسفند 1399 - 15:19   |   کد مطلب: 29401
اصرار بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ملایر حادثه آفرین شد
درگیری، نگهبان آرامستان بهشت هاجر را روانه بیمارستان کرد
شهردار ملایر گفت: بر اثر درگیری افراد با خدمه و عوامل آرامستان ملایر، با بیل به سرر نگهبان بهشت هاجرضربه زده شد و ی راهی بیمارستان شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پس شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی مردم  محدودیت های مختلفی از جانب ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرهای کشور اجرایی شد.

یکی از مصوبات این ستاد در ملایر  مسدود کردن ورودی آرامستان بهشت هاجر ملایر بود در یک سال گذشته ورودی این مکان بسته بوده است و از مردم درخواست شده که زیارت اهل قبور را از راه دور انجام دهند.

پس از مسدود شدن آرامستان بهشت هاجر ملایر علی رغم تاکیدات به عدم حضور در این مکان توسط مردم، اما گویا برخی اصرار فراوانی برای حضور در این مکان داشته و موارد مختلفی از تجمعات نیز مشاهده  شد.

همین اصرار حضور باعث درگیری های مختلفی با نگهبانان و خدمه آرامستان بهشت هاجر در این مدت شده است تا اینکه امروز درگیری، نگهبان آرامستان بهشت هاجر را روانه بیمارستان کرد.

حسین بابایی شهردار ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان با اشاره به جزئیات درگیری امروز در آرامستان بهشت هاجر ملایر اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامتی همشهریان ملایر محدودیت تردد در آرامستان بهشت هاجر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تشییع اموات نیز با تعداد محدودی از وابستگان درجه یک انجام می شود،  افزود: پس از مسدود سازی بارها درگیری هایی بین مردم و نگهبانان، عوامل و خدمه این آرامستان رخ داد.

شهردار ملایر تاکید کرد: متاسفانه مسدود سازی بهشت هاجر و اصرار مردم برای حضور در این مکان معظلی برای ما شده است و درگیری امروز نگهبان را راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: در این درگیری با بیل به سر نگهبان آرامستان بهشت هاجر ضربه زده شده  که باعث خونریزی و شکستن جمجمه وی شده است و هم اکنون  در بیمارستان تخت مراقبت پزشکان است.

بابایی با بیان اینکه مسدود سازی بهشت هاجر در راستای حفظ سلامتی مردم است، تاکید کرد: با توجه به اینکه تشییع کنندگان و افراد همراه اموات،  شرایط روحی مناسبی نداشته سعی بر همراهی آنان شده است.

به گزارش عصر همدان، بی شک اعمال محدودیت های مختلف برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

در یک سال گذشته خانواده های فراوانی داغدار عزیزان خود شده و بسیاری از افراد جامعه نیز با بیماری کرونا دسته و پنجه نرم کرده اند و تنها راه از بین بردن کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است و  این امر همراهی بیش از پیش مردم را می طلبد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار